Så er der igen gratis links til alle!
Tilmeldt 9. Nov 08
Rune Risom
Fra
Hungry.dk ApS
Skrevet
01-06-2009 kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Svar
Hej Aminoer,
Så er jeg igen klar til at skaffe dig lidt gratis link kærlighed fra de almægtige søgemaskiner . Det er 100% gratis, og alt du skal gøre er at tilmelde dit link på danske-sites.dk
Det er kun tilladt at tilmelde dansk sprogede sider, og jo hurtigere du er ude - jo mere kærlighed er der at få
God fornøjelse!
Svar
Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Morten Kaltoft
Skrevet
01-06-2009 kl. 21:26
Svar
Hej Rune
Man kan jo aldrig sige nej til disse gode tilbud, men jeg går først i luften med mit site om en måned, så jeg kan ikke tilmelde mig før det.
Hvis det eneste kriterie er at siden skal være dansk, så kan jeg da tilmelde min families website , selvom jeg må indrømme det er noget værre brads.
/ Morten
Svar
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Svar
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Tilmeldt 14. Jul 08
Michael
Skrevet
01-06-2009 kl. 21:36
Svar
Tak skal du have.. Jeg har lige tilføjet et par stykker :D
Svar
Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Har også lige tilføjet mit link ;) tak
Svar
Tilmeldt 24. Jun 07
Har lige sendt et par links ...
Svar
Fra Skive
Tilmeldt 9. Nov 08
Hej
Tak som byder....
Ha' en god aften.
Luise
Svar
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Hej Rune
Nu har jeg prøvet at tilmelde min side www.sliknet.dk igen . Sidste gang skete der ikke noget, så håber på bedre held denne gang......
Mvh
Jesper
Svar
Tilmeldt 21. Mar 07
Bondekonen
Skrevet
02-06-2009 kl. 00:34
Svar
Hej Rune
Kommer der en kategori til "voksen legetøj" - lingeri - kostumer eller lignende også?
Svar
Tilmeldt 9. Nov 08
@Bondekonen
Nej, ikke i dette katalog. Men der kommer indenfor en uges tid et dedikeret katalog til dette. Sex-toppen.dk er på vej
Svar