Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af Smykkeriet.com

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

I forsøger på at få vores hjemmeside op i pagerank hos google samt større brugervenlighed, ønsker jeg lidt tilbagemeldinger på denne.

www.smykkeriet.com

Jeg håber i gider give lidt tilbagemeldinger.

Venlig Hilsen

Anders

Fra Ølstykke
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 23:55

Hej Anders,

Jeg kan kun svare ud fra hvordan man som kunde oplever hjemmesiden, da jeg ingen forstand har på design og udvikling af hjemmesider.

Jeg synes det er en flot hjemmeside der er overskuelig og de ting jeg har er mindre ting, som du sikkert hurtigt kan få rettet.

1) Jeg synes Dankortlogoet i toppen står lidt alene, det ser ud som om det er sat der ved en fejl.
2) Under herresmykker er der ingen pris på manchetknapper
3) Jeg har en ven der sælger smykker også og han har en del eksport, så måske ville det være en god ide at få siden oversat til andre sprog.

Jeg kan rigtig godt lide jeres projekt i Bolivia, det synes jeg klart I skal bruge markedsføringsmæssigt - det er rart at se virksomheder tager ansvar og er med til at gøre tilværelsen bedre for andre mennesker.

VH Ulrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ved ikke om du måske har misforstået. Men lad være at bruge energi på at tænke over pagerank. Tænk på din placering i Google på dine søgeord.

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 01:21
Fra Lille Skensved
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:25
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan se at det er en side du har hos DanaWeb A/S.

Du kan bare kontakte DanaWeb for at komme højere på Google.

Jeg er selv programmør hos Danaweb, så kunne se med det samme at det var hos os du har den webshop :)

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:49

Hej Alle.

Mange tak for de fine svar. de er tager til os, med åbne hænder, og vi ser hvor mange vi kan føre ud i livet.
En del er ihvertfald rettet allerede, og vi arbejder på resten.

#Stoumann, jeps, vi har snakket med jer, om Adwords. - De skal bare lige godkendes, også kører det. - Skal man også kontakte dig f.eks. hvis man skal have ændret farver på siden ?

Anders.

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 22:51

Jakobs89:

I forsøger på at få vores hjemmeside op i pagerank hos google samt større brugervenlighed, ønsker jeg lidt tilbagemeldinger på denne.

www.smykkeriet.com

Jeg håber i gider give lidt tilbagemeldinger.

Venlig Hilsen

Anders

Hej Anders

Kontrasten på menutekst og baggrund er for lillle - teksten kunne være et nr. større. Jeg vil skrive meget mere tekst ved hvert produkt. Det giver chance for flere besøgende og flere søgeord.

Invester i E-Pusher 3.0 - den vil hjælpe dig.

Fra Lille Skensved
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:17

Jakobs89:

Hej Alle.

Mange tak for de fine svar. de er tager til os, med åbne hænder, og vi ser hvor mange vi kan føre ud i livet.
En del er ihvertfald rettet allerede, og vi arbejder på resten.

#Stoumann, jeps, vi har snakket med jer, om Adwords. - De skal bare lige godkendes, også kører det. - Skal man også kontakte dig f.eks. hvis man skal have ændret farver på siden ?

Anders.

Det jo super nok.

Hvad angår farveskift, så skal du kontakte en designer hos os. Så bare ring ind og så bliver du sendt videre. :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 802
Fra  Web-Creation.dk Skrevet kl. 18:27

Hej.

Dejlig overskuelig side.

Der er dog en enkelt fejl på siden, toppen går ikke helt ud til skærmen.

Syntes farvesammensætningen er god, og du forstår at sætte designet op optimalt.

//Emil

Web-Creation.dk

Billige webløsninger! 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)