Hvis det er en automatisk filtrering ophæves den automatisk indenfor ca. 1 måned efter du har fjernet årsagen til filtreringen. Er det derimod en redaktionel (manuel) udelukkelse kommer du ikke med igen før du er blevet genvurderet.
De er ikke interesseret i at indeksere EN side, og så når folk klikker sig ind på den at de bliver sendt til en helt anden. Det definerer de KLART som spam.
Helt enig, bliver det opdaget er det forventeligt at blive pillet ud. Ved et manuelt review vil webspam folkene se noget helt andet end det Googlbot'en har indekseret.
I mandags eller deromkring, indsendte jeg et reinclusion request (ja, jeg er utålmodig) og i dag har jeg fået svar om at det er gennemgået og siderne er tilbage i indekset! Dog endnu på forfærdelige placeringer, men de bliver crawlet! Så den står på fredagsbajere i dag på kontoret...
Mange tak til jer allesammen for svar. Jeg er ikke helt sikker på hvordan det her 'angiv korrekt svar' mv. er beregnet til at fungere, men jeg endte med at vælge Mikkel. Årsagen er, at da han holdt op med bare at spamme tråden gav han faktisk præcis det svar jeg ledte efter: Hvordan jeg skulle forholde mig til ekskluderingen og hvad der normalt skete/man normalt gjorde.