Jeg har lige oprettet en hjemme side Flababu.com .
Og jeg har valgt at bruge joomla 1,5 native. Af den grund at de en af de store sider. Og jeg har selv lavet en basis template. Men jeg kan ikke få den ud på "joomla administrator" siden.
Og der er også andre joomla programmer, som jeg skal bruge
Men som sagt, jeg er dum i joomla.
Hvordan for jeg joomla til at fungere?
Jeg har været inde i administrator siden. Uploaded filer, også sker der ikke rigtig noget. Jeg ved ikke hvad der sker med filerne.
Hvis du har lidt penge at gøre godt med kan du med stor fordel kontakte en af ovenstående eller mig på mv@mediatown.dk. Du kan selv kigge lidt rundt på vores respektive hjemmesider, og afgøre hvem du foretrækker.
Er budgettet småt, og vil du gerne gøre det selv, er Joomla-forum et rigtig godt sted at få hjælp. Du vil dog først være nødt til at tillære dig det mest basale om web-servere, html, css og php, så du har nogenlunde begreb om hvad du har med at gøre. Ellers kan det være rigtig svært at stille konkrete spørgsmål som folk kan svare på - og ikke mindst forstå og kunne bruge svarene.
Men held og lykke med det. Skal hilse og sige at Joomla er et møg-fedt system at rode med, når først du lige har fået fod på det.
Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.