Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af video til markedets billigste priser!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Mangler du en video til at præsentere dit produkt, din ydelse, din service, dit budskab eller dine værdier på hjemmesiden, på dvd eller til et helt tredje formål over for kunder, samarbejdspartnere eller medarbejdere?

Company Pictures er altid på udkig efter spændende og udfordrende opgaver og samarbejdspartnere, store som små virksomheder, og trakterer med markedets billigste priser inden for optagelse og redigering af videoproduktioner.

Sortimentet er bredt, og ingen opgave er for stor, ingen for lille. Vi står for produktion af både foredrag, produktpræsentationer, virksomhedspræsentationer, interne og eksterne kommunikationsfilm, reklamefilm, digitale visitkort, virale reklamer, events, undervisning, instruktionsvideo, informationsvideo og meget, meget andet.

Du er velkommen til at kontakte mig for at indhente et uforpligtende tilbud eller se hjemmesiden eller vores facebook-profil for eksempler og referencer. 

De bedste hilsener,

Uffe Karlsson

Company Pictures

www.companypictures.dk

uk@companypictures.dk

Videoproducent hos Company Pictures

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:17

Jeg vil anbefale, at I får lagt nogle eksempler på de produktioner i Har lavet online - gerne i HQ, så man rigtig kan se kvaliteten af det. Det er meget svært at vurdere hvor dygtige I er, når man ikke kan se noget ... :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 11:22

Der ligger faktisk en portfolio under menupunktet af samme navn på hjemmesiden www.companypictures.dk. 

Derudover ligger der flere eksempler på vores facebook-profil :-)

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:26

OK, men det overbeviser mig altså overhovedet ikke. Det er jo bare en lang strimmel med noget underlig musik under. Og der er ingen links til facebook.

Jeg siger det bare som det er - som en potentiel køber: Jeg er ikke solgt.
I bliver nødt til at at give mig flere konkrete eksempler, priseeksempler, mere baggrund etc. I sælger slet ikke jer selv

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 11:32

Catillo, Web der virker!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 11:32

Lyder spændende, men som nævnt på tråden vil jeg også gerne se nogle eksempler.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 12:22

Det er jo smag og behag. Det kan godt være, du ikke kan overbevises af portfolien eller musikken, som ikke er din smag.. Men mange andre både store og små kunder er allerede ovebevist og har været fuldt ud tilfredse med det produkt, de kom efter. 

Og som jeg også skrev tidligere i tråden, så er der også specifikke eksempler på vores facebook-profil. 

Da opgaverne varierer meget, og da ønskerne er meget individuelle, vil det være misvisende med priseksempler. 

Mere baggrund? - hvad er det, du ønsker dér?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 12:25

Og i øvrigt - hvis I ønsker at se mere specifikke eksempler, så er I også meget velkomne til at tage kontakt. En del af de produktioner, vi har udført, bliver ikke lagt op på siden af hensyn til kundens diskretion. 

Uffe Karlsson

Company Pictures

www.companypictures.dk

uk@companypictures.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)