Jeg søger restpartier, varerlagere, konkurser - næsten alt kunne have int. Kan købe som privat eller erhverv. Kontakt mig evt. på mail |
Så skulle du/I gerne have modtaget en mail fra os
Vi ser frem til at høre nærmere...
Jeg søger restpartier, varerlagere, konkurser - næsten alt kunne have int. Kan købe som privat eller erhverv. Kontakt mig evt. på mail |
Så skulle du/I gerne have modtaget en mail fra os Vi ser frem til at høre nærmere...
|
Ja, hvis det er noget jeg ser mulighed for vidersalg i det.
|
Hej Bow. Det er det nye sted hvor folk som handler med varerpartier mødes, der er iøjeblikket nogle vildt billige varepartier, bla. accesories fra en butik som er gået konkurs.. De sælger varer til 1/4 af grossistpriserne..Det var måske værd at kigge på det? |
Hej Tastettilbud, tak for din anbefaling. Ja det er sandt at Lagervarer.dk er det nye handelssted og folk har taget rigtig godt imod os vi har lige nu over 150 varepartier inde, og vi har ikke været igang i en måned endnu. Så har du brug for varer, så tjek http://www.lagervarer.dk Hvis du leder efter noget specielt kan du benytte forumet på siden eller skrive til henrik@lagervarer.dk Venlig hilsen Henrik Larsson Lagervarer.dk |
Hejsa, Priser + billeder af varepartier modtages gerne på mail.:
Mvh Frederik |