Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videoproduktion til store og små virksomheder

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Har din virksomhed brug for en video

Et billede siger mere end 1000 ord, og på Internettet kan en video nå ud til langt flere mennesker og fange deres opmærksomhed og fascination meget bedre end en tekst kan.

Du vil måske dokumentere historien om din virksomhed, eller informere dine eksisterende og potentielle kunder om dine produkter og produktionsmetoder.

Med en video på nettet, er alt du skal gøre at sende et link, så kan dine kunder nyde en engagerende præsentation som reflekterer din virksomheds værdier.

En simpel video kan gøre underværker og det behøver ikke koste så meget. Hvis dette interesserer dig, kan du få en gratis og uforpligtende konsultation der vi diskuterer de muligheder der passer til din virksomhed og dit budget

Tilbudet gælder alle former for virksomheder og vi kan håndtere produktioner i alle størrelser. Vi har dog en særlig interesse i at nå ud til de mange små virksomheder med nye ideer og opfindelser som måske ikke er klar over at sådanne løsninger nu er indenfor deres økonomiske rækkevidde.

Skriv en mail til andreas.thaulow@gmail.com eller ring mig på 50707215 for at høre mere.

Andreas Thaulow

Video Freelancer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:23
Tilmeldt 9. Feb 09
Skrevet kl. 00:17

En showreel: http://andreas.thaulow.no/references/Andreasshowreel01.mov

En film: http://andreas.thaulow.no/bastion/BastionMed.mov

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 23:29

Hej

Det lyder da spændende, kunne du komme med nogle priseksempler?

mvh Thomas

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Tilmeldt 9. Feb 09
Skrevet kl. 00:42

Hej Thomas
Prisen afhænger af hvad det er som skal laves og er meget svært at sige hvis når man ikke snakker om et konkret projekt.
Hvis det er noget jeg kan lave alene på en dag eller to med ukompliceret udstyr, vil det kunne koste så lidt som 3000- 7000, alt efter hvad der kræves.
Men hvis der skal laves noget rigtigt flot, så skal man jo leje kostbart udstyr og betale et hold og bruge en del tid på klip og lyd og så kan det hurtigt komme op over 100 000.
Tit handler det om at tage ud og filme en dag og derefter klippe i 3-4 dage. Et sådan job vil normalt koste omkring  15 000 kroner. 
Jeg tager en vis stolthed i at finde rimelige og gode løsninger til dem der ikke har mange penge at bruge på en video.
Du kan se en showreel og nogle eksempler på tidligere projekter jeg har klippet her:
Mvh Andreas Thaulow

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 12:26

Fik lige kikket på dine referancer, de er rigtig flotte!!

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)