Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål til Scannet webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejer at udvide med en ny webshop med boliginteriør, men jeg kunne godt tænke mig at vide om nogle af jer ved om man kan tilføje en "ny webshop" i den webshop jeg har, som er en scannet webshop.

Hvor man bruger det samme design, betaling, betingelser m.m. . .  - bare med et andet domænenavn og produkter (som en søstershop vil jeg tro). Jeg kunne forstille mig det vil være ligesom tilføje et nyt sprog til ens webshop . . .

Er der nogle af jer der ved om det kan lade sig gøre med en scannet shop?

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 21:50

Hej Christina

Jeg tror ikke at det umildbart kan lade sig gøre, så skal det ihvertfald være på den måde som du selv beskriver med at oprette et ekstra sporg.

Måske burde du heller ikke kaste dig ud i det, før du ved hvad den nye scannet shop byder på Confused

Ring til scannet, de må vide det bedre end nogen anden, det er trods alt deres produkt. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:29

Hej Dennis

Jeg har kontaktet scannet og venter på svar, men utålmodig er jeg . . . så jeg håbede på at der var nogen der havede erfaring med det Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt

Hej Dennis

Jeg har kontaktet scannet og venter på svar, men utålmodig er jeg . . . så jeg håbede på at der var nogen der havede erfaring med det Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt

Hej Dennis

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)