Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google ranking

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan øger man sin google ranking når man er på 4? Synes godt nok det er svært at få den ydeligere op.

Er der nogle smarte fif?

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, du skal skaffe links til den side der ligger nummer 4, gerne med søgeorder i ankerteksten og gerne fra sider der omhandler søgeordet.

Mvh Jesper Jørgensen

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:28
Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:38

Tak Jesper - som altid et kort og præcist svar, og det er lige hvad man behøver. :)

Jeg har selv opnået PR3, men har også ligget status quo i lang tid, så jeg må igang med at skaffe flere links...

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hov, hvis der tales om Pagerank i denne tråd, så skal rådet være et andet:

Hold op med at fokusere på det som et succeskriterie. Lige nu! Slut.

Toolbar pagerank er et tal, som det er hyggeligt at følge med i, men det må aldrig blive et succeskriterie i sig selv.

Okay, så er I forhåbentlig mentalt videre. Så ændrer I lige jeres fokus til placeringer på centrale søgeord og antal besøgende. (evt. også konverteringer som det næste skridt).

I stedet for at tænke "Hvordan kan jeg hæve min pagerank", skal I tænke "Hvordan kan jeg hæve min placering på Google på vigtige søgeord og blive fundet på endnu flere long-tail søgninger".

Dér skal fokus være, frem for pagerank. I skal lære at sætte langt større pris på et målrettet link fra en side med lav PR, hvor linket er med god ankertekst og indgår i indholdet, end I skal sætte pris på et blogroll-link fra en urelateret blog med høj PR og jeres navn som ankertekst. Arbejd på at få de links, der kan bringe jer flere besøgende på sigt. Ikke de links, der kan hæve et tal i en toolbar.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

links giver bedste start med at lave så du har rss eller feed på hjemmesiden findes 1000 vis steder du kan tilmelde den .

lave nyheder hele tiden på siden

forskellige titler

helst ikke over 5 % af dit søgeord på hjemmesiden så opfattes det ikke som spamme

skriv her hvilke ord du ville ligge højt på google lige nogle relevante sætninger ind på hjemmesiden

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal?defaultView=2

lave evt artikler på din hjemmeside bruge

http://da.wikipedia.org/wiki/Forside

brug ordbøger din viden andre hjemmesider og få ideer til tekst til din hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 01:31

Må vi høre hvilken side det drejer sig om ? Smile

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 11:38

Fashion-Seller:

Hvordan øger man sin google ranking når man er på 4? Synes godt nok det er svært at få den ydeligere op.

Er der nogle smarte fif?

Med et domæne med pagerank 4 er du rigtigt godt med, og springet fra 4 til 5 er enormt... Det kræver en hel del flere indgående links af en vis kaliber...

Men som Frank siger... Pagerank er pop.. og ikke et succeskriterie du bør stræbe efter... du kan ikke bruge det til så forfærdeligt meget... det handler mere om links direkte til dine dybe sider med de rette linktekster som han skriver...

Gør som Frank skriver, det er et godt svar hvis du da spurgte om pagerank... brug Jespers og Franks hvis du spurgte om dine placeringer på de enkelte søgetermer.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Randers
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 107
Fra  moveYou med Henrik - Eat, Move, be Healthy Skrevet kl. 11:45
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)