Hejsa, Et hurtigt spørgsmål herfra, som man skulle mene jeg skulle vide! Jeg påtænker at lancere 3 nye produkter og skal have EAN koder til disse. Men hvordan får man "tildelt" / "ansøger" man om EAN koder? På forhånd tak for svar. |
ean koder til sit/sine produkter
- 1
Det har du da helt ret i. Bøjer mig i støvet |
Passer så ikke.... Den mest normale stregkode herhjemme hedder EAN-13 stregkode! Det er den stregkode der starter med 57 (angiver danmark som land) og står bag på 90% af vore produkter herhjemme. http://gs1denmark.net.dynamicweb.dk/Default.aspx?ID=324 Det er den virksomhed eller organisation der i Danmark står for tildeling af stregkoder! :) |
Hej Thomas, Tusind tak - det var lige det svar jeg havde brug for, alle tiders. |
Hej Thomas, Igen - tak for hjælpen sidste gang med henvisning til GS1, som jeg nu har været i dialog med. Jeg bestiller nok EAN koder ved GS1 men er nu igen kommet lidt i tvivl og håber du kan hjælpe mig videre. Jeg skal have sat en stregkode på en header på mit produkt, men er i tvivl om stregkoden kommer i en speciel filtype f.eks. PNG (photoshop). Kan jeg selv sætte stregkoden ind grafisk eller skal jeg have en speciel software? På forhånd tak og beklager at "forstyrre" i ferien :-) |
Hej dkmichmo De bedste kaffe hilsner |
Hej Søren, Alle tiders - det vil sige, at jeg skal anskaffe fonte eller et program, der kan manipulere koderne for mig. Ved i tilfældigvis hvor jeg kan anskaffe et program til at lave koderne? og muligvis et program, der er for begyndere? :-) De bedste hilsener fra Vejle |