Hej Michael,
For det første - rigtig godt koncept! Umiddelbart en idé der virkelig tiltaler mig, og jeg kunne sagtens finde på at købe noget af dig men...
Hvis jeg var kommet ind på den fra Google, havde jeg hurtigt bakke ud igen af flere årsager:
- Layoutet tiltaler mig overhovedet ikke, og jeg synes ikke, det går særlig godt i spænd med brandet økologi (jordfarver-palette, støvet grøn ect.)
- Der er nogle helt grundlæggende AD'er fejl som f.eks. brug af skrifttypen Comic Sans, som, i følge en undersøgelse jeg engang læste, af mange bliver betragtet som værende utroværdig og useriøs (lyt bare til navnet COMIC sans, hvem kan tage det seriøst?). Men lad også være med at bruge Times new Roman, den er simpelthen for irriterende at se på, så hellere Arial eller Verdana.
- Jeg er ikke meget for grafikken brugt i både header og menubjælke. Den har forskellige retninger og virker langstrukket. Man behøver ikke have grafik, hvis bare layoutet er lækkert og i orden OG gode billeder.
- Det er endnu et problem... Det eneste billede du bruger lige nu er en kiwi. For det første ikke specielt dansk og vækker ikke noget hos mig. Jeg ville i stedet gå ind og købe nogle stemningsbilleder på f.eks. www.istock.com - men ikke noget med Amerikanske Colgate smil og andet idyl - jeg synes det skal være skåret helt ind til benet med lækre (closeup) billeder
- Sidst men ikke mindst vil jeg nævne din venstremenu. Jeg synes, den er for specifik. Jeg ville vælge noget mere overordnet a la: krydderier, snacks ect. Ellers kan det måske godt lyde som om, du ikke har så mange varer. Og endeligt synes jeg næsten, det burde være muligt at shoppe efter mærker. F.eks. er Søbogaard et ret stort brand, og jeg gad godt hurtigt at kunne se deres varer.
Det var vist det :) Held og lykke! Jeg glæder mig til at følge dig.
Mvh
Stine, Creative Director www.kidsofluxury.dk