Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til markedsføring + lille præmie

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon:

Hej Jonas,

Problemet er bare det er rigtig svært at måle.

Men jeg vil lige kigge på jeres system igen, kan dog ikke huske min kode.

 

Hvis du har en anden mail, kan du bare oprette en ny bruger.

(vores programmør har travlt i dag)

 

-Du kan måle/aflæse om folk svarer rigtigt eller forkert(er en del af den statistik du får som annoncør på Yagobii)

Svarer de forkert, får de det rigtige svar, og et link til jeres side. (Trafik fra det link kan du måle)

Folk der svarer rigtigt, er du sikker på nu har kendskab til din side, og har fået den information du ønskede de skulle have.

Derudover, vil du kunne se det på besøg fra søgemaskiner(da de bliver brugt i spillet)

 

Mvh Jonas

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

AllTurkey:

Hej :)

 

Kør en "Henvis en ven og få xxx i bonus" kampagne :)

 

Mvh.

Det kører vi med allerede Smile

 

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Har sendt dig mail Wink

 

Tilmeldt 20. Aug 06
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Zacho:

..... køb for 25.000kr i slik som I deler gratis ud til alle som opretter sig så længe lager haves..
Eller gå ned på strøget i Århus/KBH eller lign og uddel for gratis slik til så mange som muligt sammen med nogle flyers som gør reklame for jeres site :-)

Er forbudt jf. § 9 stk 3
Stk. 3. Uddeling til forbipasserende af reklamemateriale for erhvervsinteresser er forbudt.
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=2113


 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

deepundercover:

Zacho:

..... køb for 25.000kr i slik som I deler gratis ud til alle som opretter sig så længe lager haves..
Eller gå ned på strøget i Århus/KBH eller lign og uddel for gratis slik til så mange som muligt sammen med nogle flyers som gør reklame for jeres site :-)

Er forbudt jf. § 9 stk 3
Stk. 3. Uddeling til forbipasserende af reklamemateriale for erhvervsinteresser er forbudt.
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=2113

Hvis man søger om det, så kan man godt få tilladelse. I lørdags var jeg inde på Strøget i Kbh. Hvor Malaco delte 30.000 små poser slik ud.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej simon når du siger Vildt kommer jeg til at tænke viral markedsføring.

i kunne evt. Lave en Staged fest Hvor de løber tør for slik, Også Går de ind på jeres side og 2 minutter senere står superman med En ordentlig kasse.og derefter kommer der en tekst med sloganet. Vi har Selvfølgelig ikke superman til vores rådighed men Gratis slik er jo gratis slik. Også jeres Url.

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

deepundercover:

Zacho:

..... køb for 25.000kr i slik som I deler gratis ud til alle som opretter sig så længe lager haves..
Eller gå ned på strøget i Århus/KBH eller lign og uddel for gratis slik til så mange som muligt sammen med nogle flyers som gør reklame for jeres site :-)

Er forbudt jf. § 9 stk 3
Stk. 3. Uddeling til forbipasserende af reklamemateriale for erhvervsinteresser er forbudt.
https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=2113

a ha.. der kan man bare se.. Der er så mange i århus som gør sådan noget.
Ellers få lavet jer en Tv reklame, det har jeg endnu ikke set for et point site.. Samt førg for at have en facebookgruppe hvor alle jeres medlemmer kan blive medlemmer så deres venner kan se det! (Ved ikke om i allerede har sådan en)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke lave en "bedste billede med slik" eller "bedste video med slik" hvor brugerne kan lave deres egen film/eget billede og derved deltage i konkurrencen om f.eks. 4,5kg toblerone?

Andre brugere skulle derved kunne stemme på billederne og dér vil deltagerne invitere deres venner for at de kan få nogle stemmer.

Måske en mulighed?

Derudover kan i dele noget gratis slik ud (f.eks. de små malarco truly poser) eventuelt med en flyer hvor der står om websitet og en lille notits om den konkurrence i kører.

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Men mht. At uddele gratis slik, skal I nok undersøge om det er iorden for firmaerne. Jeg tror fx. ikke at Anton Berg vil deles gratis ud. Nu ved jeg godt at I ikke sælger Anton, men mere pointen i det.

Og som tidligere skrevet så er Malaco Truly lige blevet uddelt på Strøget.

Hvad med jeres egne bolcher, med logo og tekst på? :)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper, netop! Jeg fik da også hapset et par poser ;)

Som Casper siger vil i også kunne få produceret jeres egne produkter med logo på. Eventuelt integrere flyeren på selve posen/slikket?

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)