Søger ting til bod (max 100 kr i indkøb pr. del)
Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Hej Aminoer.
Jeg søger ting som jeg skal sælge i en bod på en festival.
Er åben for næsten det meste, dog skal det max koste 100 kr i indkøb pr . del, dog helst mindre.
Der er rigeligt med tid, da der er over en halvanden måned til endnu.
Kom med nogle bud.
Billeder og priser modtages meget gerne på martinelne@hotmail.com
Mvh
Martin
Fortsat god weekend!
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
31-05-2009 kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Martin,
Til festival er ting som kondomer og roser vel altid en succes? Kondomer kan købes engros og roser kan du vel lave en aftale med et gartneri :-)
Ellers tag et kig på vejrudsigten og se hvor vidt du skal sælge kasketter + parasoller, eller du skal sælge paraplyer og gummistøvler ;-)
All the best
Kasper A
Svar
Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Tommy MIkkelsen
Skrevet
31-05-2009 kl. 13:07
Svar
Svar
Fra Slagelse
Tilmeldt 3. Jan 06
Tilmeldt 24. Jun 07
Over hvor længe kører festivalen? Det er jo lidt vigtigt at vide i forhold til det som der skal foreslås...
Svar
Fra Odense SV
Tilmeldt 17. Feb 09
Hej alle.
Mange tak for råd - jeg kigger nærmere på det.
Festivalen foregår i en uge.
Mvh
Martin
Svar
Tilmeldt 2. Jun 09
Girltrend
Skrevet
02-06-2009 kl. 11:24
Svar
Hej Martin
Vi kan tilbyde smykker, bælter, tasker, tørklæder til meget gode priser (10-30 kr. ex. moms ).
Kig evt. på vores outlet web Girltrend.dk og se noget af udvalget.
Har tidligere selv deltaget på festivaller, hvor vi solgte for 25-30.000 på en uge (kun smykker).
Girltrend
Svar
Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Jeg ville satse på en "overlevelsespakke" for hhv mænd og kvinder. Indholdet kunne være en tandbørste, tandpaster, vatpinde, lommelygte, hygiejnebind/tampon (i kvindemodellen), kondomer, vådservietter og lignende i samme dur.
Det skulle du kunne sammensætte så nettoprisen bliver lav og købsværdien bliver høj. f.eks 20/100
Vh Brian R
Svar
Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Hej Martin,
Hvor mange regner I med der kommer på festivalen? - jeg spørger for at kunne udregne alm. salgsrate på evt. relevant produkt.
Svar