Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for KAPITAL til solidt koncept! Hjælp

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

(Den skal lige forstås rigtigt, selvfølgelig søger jeg investor, men uden medbestemmelse i Virksomheden.) og i de her tider??? så er det nok nemmer at vinde i lotto, jeg ville da ikke sætte en krone i et nyt firma uden at have noget at skuille have sagt, med mindre at det var nogen som var vand til at køre virksomhed og er de vand til det så ved de også lige hvor de skal hente deres penge.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 20:21

Brian Knudsen:

Hej Martin

Har du prøvet et forløb med vækstfonden ???? siden du vælger at reklamere for dem. Min erfaring siger nemlig det direkte modsatte. De er gammeldags, ikke til at arbejde med og 80% af dem der bruger tid og mangler hjælp ender med at spilde en god portion energi og tid på intet.

Hej Brian,

Jeg har én gang haft kontakt med Vækstfonden, og har samme erfaring som dig. De er gammeldags (forstår sig ikke på internettets muligheder) og jeg fik heller ikke andet med hjem end et "måske", når altså projektet var gennemført og havde vist sit potentiale igennem en årrække.

Det var lidt svært at opfylde, da pengene netop skulle bruges til at udvikle konceptet.

Vækstfonden refererede i øvrigt til banken og banken refererede til Vækstfonden, og ingen ville tage en beslutning.

Men så fik de bare ikke tjent nogen penge dén eftermiddag Wink

Hilsen Martin

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 21:25

Hej Martin

Det var da rart der er andre der har været i samme båd som mig selv. Men jeg jeg syntes at vækst fonden er en parodi på det område... :)

og af den årsag ville jeg ikke spilde andre tid ved at referere dem til et så uprofessionelt  omgang med ens ideer .

dbh

Brian

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:13

Hej Aminoér

Jeg siger tak for jeres mange svar, og det har bestemt givet mig lidt at tænke over, og nogle mulige muligheder. Jeg kan lige så godt sige, at samarbejdet ikke blev til noget, da virksomheden ikke havde planer om at udvide på det markede jeg havde udset mig, på nuværende tidspunkt. Desværre...

Så nu har jeg gravet et af mine gamle projekter op, det går hurtigt, men man er nødt til at klø på, og kunne tage mange afslag og personlige skuffelser. Sådan er det, men har man viljen, skal det nok lykkes.

God aften:)

JSS

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bare en hurtig indskydelse her.

Hvad vil du helst. Miste dit projekt fordi der er en som stjæler det. Eller miste det fordi du ingen steder kommer med alt det hemmeligheds kræmmeri.

Det er en stor fejl folk laver når de holder ting hemmeligt. Og de folk der smider penge, er for det første optaget af så mange ting de ikke gider lave andet. Og desuden for professionelle til at overveje at stjæle. Uanset hvad, burde du jo gerne være foran en evt konkurrent, hvis han har ideen fra dig.

Til sidst så er det at få den ud i luften en god ting. Det giver oftes possitive inputs, du kunne være der var noget du havde glemt eller overset. Flere hoveder tænker altid bedre en et.

Hvis du gør det ordenligt, og har en god ting. Så er det altså ikke så svært at skaffe penge hvis man gør det rigtige. Der findes masser af business angels og lign. Og hvis du først begynder at ville skrive hemmeligheds kontrakter mm, vil halvdelen allerede være forsvundet.

Lav en business plan. Lav et selskab, kom på bordet med det hele, og håb på det bedste.

Fra København
Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 801
Fra  House of Visions Skrevet kl. 00:07

Hej JSS

Når du får gang i nogle af dine andre projekter, kan mit seneste indlæg hjælpe lidt i forhold til at forbedre en foretning og investor mulighed

http://www.amino.dk/forums/p/61050/372604.aspx#372604

Hvis linket ikke virker kan du finde det under min profil

God fornøjelse

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 10:59

Hej JSS

Hvis det er en service site i usa ville jeg nok starte med at lede efter kapital, da deres investorer er en del bedre til at håndtere investeringer i webbaserede virksomheder.

Evt sammenfat i forretningsplan på en side og tag så fat i den afdeling, udenrigsministeriet har i silicon valley, mener de hedder www.innovationcenterdenmark.com 

held og lykke med projektet :)

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 17:52

Den vil jeg tage op til overvejelse..Men man skulle jo også helst tiltrække de seriøse investore, og det tror jeg man gør ved at holde det professionelt, og ikke gå offentligt med det til hele Danmark, før man har de grundlæggende ting på plads, tænk hvis der var en som havde kapitalen, og alt for meget fritid:)

Go´dag

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)