(Den skal lige forstås rigtigt, selvfølgelig søger jeg investor, men uden medbestemmelse i Virksomheden.) og i de her tider??? så er det nok nemmer at vinde i lotto, jeg ville da ikke sætte en krone i et nyt firma uden at have noget at skuille have sagt, med mindre at det var nogen som var vand til at køre virksomhed og er de vand til det så ved de også lige hvor de skal hente deres penge. |
Brian Knudsen:Hej Martin
Har du prøvet et forløb med vækstfonden ???? siden du vælger at reklamere for dem. Min erfaring siger nemlig det direkte modsatte. De er gammeldags, ikke til at arbejde med og 80% af dem der bruger tid og mangler hjælp ender med at spilde en god portion energi og tid på intet.
Hej Brian,
Jeg har én gang haft kontakt med Vækstfonden, og har samme erfaring som dig. De er gammeldags (forstår sig ikke på internettets muligheder) og jeg fik heller ikke andet med hjem end et "måske", når altså projektet var gennemført og havde vist sit potentiale igennem en årrække.
Det var lidt svært at opfylde, da pengene netop skulle bruges til at udvikle konceptet.
Vækstfonden refererede i øvrigt til banken og banken refererede til Vækstfonden, og ingen ville tage en beslutning.
Men så fik de bare ikke tjent nogen penge dén eftermiddag
Hilsen Martin