Hej Aminoér Håber der er nogle søde mennesker herinde som kan hjælpe med lidt informaton omkring finansieringsmuligheder til opstart af virksomhed. Jeg kan desværre ikke fortælle om mit projekt på nuværende tidspukt, da der ikke er blevet skrevet kontrakt mellem mig og ......... endnu. Jeg kan sige at det er en service hjemmeside i USA. Men mit spørgsmål er: Hvad gør jeg rent finansieringsmæssigt. Jeg mener man altid bør finde ud af inden man starter sit projekt, om man overhovedet kan finansiere projektet hele vejen gennem den (måske) svære opstartsfase indtil VS. er bæredygtig. Så det er jeg gået igang med. Jeg har kun selv en lille kapitalformue. Chancen eller muligheden om man vil, kom bare pludseligt, så 2 år for tidligt rent økonomisk for mig. Skal jeg ud og finde investorer el. hvad, og hvad betyder det evt. for mit ejerskab? Håber i kan hjælpe mig hurtigt Med Venlig Hilsen JSS |
måske skulle du bare opgive da du vil ikke give nogen informationer det er da mindste man kan forlange som investor.