Jeg har fundet Plus office hvor jeg kan købe billigere end jakodan.dk osv.
Men mit problem er at de ikke findes på Sjælland og min far bor i Jylland så jeg tager 10 stk. med hjem til min mor hver gang, men jeg vil gerne finde et sted på sjælland hvor jeg kan købe dem kender i et ?
Uha det lyder da ikke godt :-) Sidst jeg tjekkede var vi billigere end dem, men måske de har sat priserne ned? Må jeg spørge hvad du fx. skal give for hvilken størrelse?
Uha det lyder da ikke godt :-) Sidst jeg tjekkede var vi billigere end dem, men måske de har sat priserne ned? Må jeg spørge hvad du fx. skal give for hvilken størrelse?
Self :) 175 x 265 giver jeg 173,- for og det er inklusiv moms
Men mit problem er at de ikke findes på Sjælland og min far bor i Jylland så jeg tager 10 stk. med hjem til min mor hver gang, men jeg vil gerne finde et sted på sjælland hvor jeg kan købe dem kender i et ?
Hvis du køber 10 kuverter hist og her, var det så ikke en ide at købe 100 eller 200 stk på en gang og så sparer lidt ved at købe en større volumen.
Hvis du ved at du bruger 10 kuverter hver uge kan du lige så godt købe en større mængde, derved vil du også spare tid i stedet for at skal rande ned og købe hele tiden.