Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger mobilprogramør til spændende opgaver

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Erfaren designer søger en partner, som har fuldkommen styr på programering af mobilservices, du skal have min. 5 års erfaring med professionelle løsninger, og så skal du evne at forstå at en deadline er en deadline!

Jeg har et par gode ideer til nogle mobileservices, som jeg forestiller mig, at vi kan braine videre på sammen, og så udvikle med henblik på salg til top 100 virksomheder.

Jeg forventer, at du til fulde behersker programmering til såvel nokia, samsung og sony-ericson, men også programmering til iphonen, og at du intet problem har med at porte data til og fra web. Kort sagt er du en vaskeægte mobilnørd!

Selv har jeg 10 års professionel erfaring fra web- og reklamebrancen, og har også rigelig erfaring med salg af løsninger i denne sphere.

Det jeg tilbyder er en andel på 30% af omsætningen på det færdige produkt - samt et partnerskab, hvor vi arbejder målrettet - og hurtigt, uden at gå på kompromis med kvaliteten.

Lad høre fra dig, hvis du findes her!

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:14

30% af omsætningen? Big Smile

Tilmeldt 30. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:24

Remydk:

30% af omsætningen? Big Smile

Det er naturligvis til forhandling - den helt rette kan sikkert overtale mig til mere!

Angivelsen, er blot for at sige, at jeg forventer at en eventuel partner, lægger kræfter i som svarer til det han/hun forventer at få ud igen. Kontrakter mv. vil derfor afspejle dette, når vi kommer så langt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)