Når jeg søger i Google på sexlegetøj, er min butik lige sprunget op på en placering som nummer 2. --- |
Er du logget ind på nogle af Google's tjenester, når du søger?
Når jeg søger i Google på sexlegetøj, er min butik lige sprunget op på en placering som nummer 2. --- |
Er du logget ind på nogle af Google's tjenester, når du søger? |
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Er du logget på din Google konto? Så kan det være derfor. Jeg oplver nu de samme resultater uanset om jeg er logget på eller ej. Tilgengæld oplever jeg ofte, at søgeresultaterne på bestemte ord periodisk er helt anderledes end normalt, for derefter at blive "normalt" igen. |
Du er logget ind og derfor får du det resultat ... log ud og forsæt med optimeringen :) |
Hej Bo, jeg oplevede det samme i går, med et par søgeresultater. Men desværre kun når jeg var logget ind på min google konto. Google registrer de sider du besøger, og så ranker den dem øverst i dine søgeresultater, når du laver søgninger Logger du ud igen og søger på samme ord, vil det være helt andre resultater. Desværre :) |
Tak for svarene. --- |
Hej Bo Du kan med fordel installere en alternativ browser som du kun bruger til at tjekke dine placeringer... Det har jeg selv gjort, og det eliminerer helt problemet med at skulle logge ind og ud... Internet Explorer kender eksempelvis ikke de cookies der er hentet i FireFox. Eller Safari... der er masser af browsere at vælge imellem... |
Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk
He he . . Jeg undrede mig også over at jeg pludselig var kommet på 1 - 2 pladsen Når jeg er logget ud er jeg dog på side 1 med vigtigste søgeord, men ikke på 1 - 2 pladsen. |