Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google: Forskellige resultater på samme søgning?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg søger i Google på sexlegetøj, er min butik lige sprunget op på en placering som nummer 2.

Vi njåede liiige å tømme fiiire fjasker zcjampagne...

Men det er kun når jeg bruger min egen computer. Når jeg laver samme søgning på en anden computer, ligger min butik nede omkring nummer 60-70, som den plejer.

Hvad sker der? Det er lidt irriterende, når man laver SEO og skal kontrollere, om det har nogen effekt. Er Google begyndt at lave forskellige søgeresultater på samme søgning? En slags “personlige” resultater? Er det noget, man kan slå fra?

mvh. Bo Jensen
Butik Go'aften

---
Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil.
Følg med i vores blog med test og anmeldelser af sexlegetøj.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:55

Er du logget ind på nogle af Google's tjenester, når du søger?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 00:55

Er du logget på din Google konto? Så kan det være derfor.

Jeg oplver nu de samme resultater uanset om jeg er logget på eller ej.

Tilgengæld oplever jeg ofte, at søgeresultaterne på bestemte ord periodisk er helt anderledes end normalt, for derefter at blive "normalt" igen.

Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 01:19

Du er logget ind og derfor får du det resultat ... log ud og forsæt med optimeringen :)

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:15

Hej Bo,

jeg oplevede det samme i går, med et par søgeresultater. Men desværre kun når jeg var logget ind på min google konto.

Google registrer de sider du besøger, og så ranker den dem øverst i dine søgeresultater, når du laver søgninger

Logger du ud igen og søger på samme ord, vil det være helt andre resultater.

Desværre :)

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 10:34

Tak for svarene.
Det er flot, at Google har fundet ud af, at jeg interesserer mig for min egen butik.

Dvs. at når man sidder og laver SEO-statistik, skal man logge af og på i en uendelighed - eller bruge to computere.
Google Analytics er ellers blevet bedt om at ignorere min egen IP. Den indstilling skulle bare "smitte af" på resten, så ville problemet være løst.

mvh. Bo Jensen
Butik Go'aften

---
Besøg vores specialbutik med sexlegetøj og alt til erotiske rollespil.
Følg med i vores blog med test og anmeldelser af sexlegetøj.

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 10:40
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Bo

Du kan med fordel installere en alternativ browser som du kun bruger til at tjekke dine placeringer...

Det har jeg selv gjort, og det eliminerer helt problemet med at skulle logge ind og ud...

Internet Explorer kender eksempelvis ikke de cookies der er hentet i FireFox. Eller Safari... der er masser af browsere at vælge imellem...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:51

He he . .

Jeg undrede mig også over at jeg pludselig var kommet på  1 - 2 pladsen Stick out tongue indtil jeg læste dette indlæg . .

Når jeg er logget ud er jeg dog på side 1 med vigtigste søgeord, men ikke på 1 - 2 pladsen.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)