Hvordan online løsning? Altså at man får lavet en hjemmeside, som kan køre exel filerne online? |
Hej Marc.
Jeg forstår meget enkelt ikke din opgave.
1. Du beder om en hjemmeside, med 4 sider samt noget login - der skal vel være noget ekstra, når man logger ind?
2. Jeg forstår ikke hvad dit reklamesystem gør ud på - hvor skal reklamerne placeres, og hvad mener du med at man kun kan annoncere inde på brugernes side?
3. Hvad er det for noget, med de der Excel-ark du snakker om?
Jeres budget er så lavt, og din kravspec så fluffy, at jeg tvivler på du får synderlig seriøst svar i denne her tråd, og hvis du kigger omkring dig, kan du se at de webdesignere der er herinde, konstant får "gode" tilbud hvor de bare lige skal lave en gratis hjemmeside, og så får de procenter.
Så mit råd til dig er:
1. Nedfæld en langt mere præcis beskrivelse af, hvad det er du vil have - tegn eventuelt på nogle papirer nogle råskitser, så man forstår det.
2. Bliv en anelse mere skarp i dine forklaringer - hvad går dit reklamehalløj ud på, og hvad er det for noget med de Excel-ark?
3. Lav dit eget website som start - går det fornuftigt, så overvej at få en professionel ind over - men på det tidspunkt skal dit udgangspunkt være mere end kr 10.000,- - du kan komme langt med en wordpress-installation eller en joomla-installation, og er det noget du selv gider at bruge tid på at rode med (opsætning og konfiguration), så installere jeg det gerne for dig...og det skal ikke koste dig noget - det kræver bare du har et domæne, og en hostingpartner. Er dit budget som jeg fornemmer det er, er surftown.dk måske ikke den værste løsning.
Som slutkommentar - en database er en måde at gemme data, såsom login-oplysninger på dine kunder, navn adresse etc. At jeg måske synes foreslaget giver begrænset mening, når nu man ikke kender dit system, eller for den sags skyld dine behov...det er en hel andne snak.
Jeg håber du kan bruge ovenstående til noget - og held og lykke med promovering af din ide.
/Mikkel