Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler hjemmeside !

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan online løsning? Altså at man får lavet en hjemmeside, som kan køre exel filerne online?

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 23:59

Hej Marc.

Jeg forstår meget enkelt ikke din opgave.

1. Du beder om en hjemmeside, med 4 sider samt noget login - der skal vel være noget ekstra, når man logger ind?

2. Jeg forstår ikke hvad dit reklamesystem gør ud på - hvor skal reklamerne placeres, og hvad mener du med at man kun kan annoncere inde på brugernes side?

3. Hvad er det for noget, med de der Excel-ark du snakker om?

Jeres budget er så lavt, og din kravspec så fluffy, at jeg tvivler på du får synderlig seriøst svar i denne her tråd, og hvis du kigger omkring dig, kan du se at de webdesignere der er herinde, konstant får "gode" tilbud hvor de bare lige skal lave en gratis hjemmeside, og så får de procenter.

Så mit råd til dig er:

1. Nedfæld en langt mere præcis beskrivelse af, hvad det er du vil have - tegn eventuelt på nogle papirer nogle råskitser, så man forstår det.

2. Bliv en anelse mere skarp i dine forklaringer - hvad går dit reklamehalløj ud på, og hvad er det for noget med de Excel-ark?

3. Lav dit eget website som start - går det fornuftigt, så overvej at få en professionel ind over - men på det tidspunkt skal dit udgangspunkt være mere end kr 10.000,- - du kan komme langt med en wordpress-installation eller en joomla-installation, og er det noget du selv gider at bruge tid på at rode med (opsætning og konfiguration), så installere jeg det gerne for dig...og det skal ikke koste dig noget - det kræver bare du har et domæne, og en hostingpartner. Er dit budget som jeg fornemmer det er, er surftown.dk måske ikke den værste løsning.

Som slutkommentar - en database er en måde at gemme data, såsom login-oplysninger på dine kunder, navn adresse etc. At jeg måske synes foreslaget giver begrænset mening, når nu man ikke kender dit system, eller for den sags skyld dine behov...det er en hel andne snak.

Jeg håber du kan bruge ovenstående til noget - og held og lykke med promovering af din ide.

/Mikkel

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Skrevet kl. 00:07

Hej Mikkel.

Problemmet ligger lidt i at jeg ikke ved hvordan jeg gør det smartes? Jeg vil meget gerne selv lave det, men hjemmeside mæssigt er jeg ikke så hård.

Det er en gratis program der kommer op på nettet og ligge, så på længere sigt skal det være reklame penge som skal drive det.

Håber du måske kan hjælpe mig med at finde den bedste løsning?

mvh marc

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marc Thodsen:

Håber du måske kan hjælpe mig med at finde den bedste løsning?

Hej Marc

Jeg laver ikke selv den slags mere, men jeg vil gerne proeve at raadgive dig til at finde den bedste løsning, skriv til mig på mmc@mc-solutions.dk eller ring på 41 28 28 08 imorgen engang og så tager vi den derfra :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Skrevet kl. 00:31

Hej Mikkel.

Mange tak skal du have. Jeg sender en mail imorgen med ide'en med det, så kan vi tage den derfra.

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 00:32

Hej Marc.

Tag fat i Mikjær - han kan helt sikkert give dig nogle gode råd, og finde ud af hvad der skal til.

Det lyder ikke sindssygt besværligt - og Mikjær har ofte en sund pragmatisk holdning til tingene, så du er i gode hænder! :)

/Mikkel

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 09:12

Hej Marc,

Det man typsik gør at at oprette en hjemmeside, hvor brugerne kan oprette sig, og får deres eget private område. Din excel filer kan indlæses i en database og derfra kan man ændre i data.

Så kan du bagefter udlæse dem til en CSV fil med nye data, og indlæse den i et excel regne ark, hvis det er nødvendigt.

Partnerdelen fungerer ligedeledes med et login, hvor partnere, så kan uoloade annoncer (Som jeg forstår dig), og målrette annoncerne mod brugerne. Det kræver at brugerne er defineret i nogle målgrupper, som igen kan ske ved bruger oprettelsen.

Dine 10.000 kroner er nok lige i underkanten til et sådant system.

Jeg tror, at du skal op i mellem 20.og 30.000 alt efter dine endelig kravspecifikationer. Alternativt kan du starte hjemmesiden uden partnerdelen, og så når pengene begynder at komme ind (hvis brugerne skal betale for ydelsen), så kan du udbygge med andre funktioner.

Du er velkommen til at kontakte mig, så vil jeg gerne give dig en ide om, hvad du skal bruge. Ganske uforpligtigende.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 09:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Esbjerg
Tilmeldt 7. Aug 08
Skrevet kl. 12:07

Jeg skal nok skrive til Jer som har kontake mig vedr. hjemmeside, men inden da får jeg lige hjælp fra andre som ved præcis hvordan og hvorledes det skal laves.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42

Hej Marc,

Som flere har skrevet til dig så er din beskrivelse af din ide og behov ikke helt så klar.  Da du har brug for et website til en meget billig penge kunne det måske være en ide, at du selv lærer at lave dit eget søgemaskinevenlige website? Hvis du gør det via en gratis Joomla" licens så tror jeg du lærer så meget om muligheder og begrænsninger, at det vil bidrage til, at det biver nemmere for dig at lave en kort beskrivelse af hvad dine behov er.

Mange hilsener,

Thomas Jacobsen

http://www.SEO-Kurser.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)