Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søges -leverandør af små tindåser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skævinge
Tilmeldt 1. Feb 09
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg søger et sted hvor jeg kan få fat i små tindåser, med et gennemsigtigt låg. Det skal være emballage til sukker pynt.

Kender du en hjemmeside jeg kan se på, evt. gerne fra europa, men andre sider kan også bruges.

Er endvidere også interesseret i små mini syltetøjsglas. Har du nogle ideer??

VH

Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 00:16

Hej

Tin er et rimeligt dyrt metal, så spørgmålet er om du søger dåser af tin eller fortinnede dåser,  mit bud er at du er på udkig efter dåser af zink (mat grå overflade)

Syltetøjsglas burde firmaet Grathwol kunne hjælpe dig med www.grathwol.

Mvh

Ravn

Fra Skævinge
Tilmeldt 1. Feb 09
Skrevet kl. 09:08

Det kan sagtens være at det er zink dåser jeg leder efter. Jeg havde bare søgt på tin og så kom der noget frem der ligner det jeg søger.

Men nu kan jeg prøve at se efter zink dåser i stedet.

Tak for dit svar

Skal du afholde et arrangement eller skal kontoret have nye navneskilte - Så har vi alt du skal bruge hos > Kongresartikler.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 83
Fra  Emballage Bureauet Skrevet kl. 17:40

Hej Citer,

Jeg er enig med Ravn, du skal have fat i http://www.grathwol.dk/.

Hvis dit oplag er større end 3.000 stk kan det betale sig at source i Asien - sig til hvis du skal have hjælpe med det.

Dan Kjærsgaard
Emballage Bureauet ApS - 60609144 - www.embu.dk

Fra Skævinge
Tilmeldt 1. Feb 09
Skrevet kl. 21:41

Jeg har fundet ud af at det ikke er zink jeg leder efter. Jeg har fundet en amerikansk hjemmeside ( www.specialtybottle.com ) som kalder dåserne jeg leder efter "Tin containers with clear top".

Men jeg vil gerne vide om der måske findes en leverandør i Europa jeg kunne bruge i stedet for evt. Men ved ikke hvor jeg skal lede.

www.grathwol har ikke de glas jeg leder efter. jeg leder efter nogle små syltetøjsglas på 25 ml. med "guld" låg.

Er der nogen som kender til andre sider jeg kan se på?

Tak for svar indtil videre.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 23:19

Rosa:

Jeg har fundet ud af at det ikke er zink jeg leder efter. Jeg har fundet en amerikansk hjemmeside ( www.specialtybottle.com ) som kalder dåserne jeg leder efter "Tin containers with clear top".

Men jeg vil gerne vide om der måske findes en leverandør i Europa jeg kunne bruge i stedet for evt. Men ved ikke hvor jeg skal lede.

www.grathwol har ikke de glas jeg leder efter. jeg leder efter nogle små syltetøjsglas på 25 ml. med "guld" låg.

Er der nogen som kender til andre sider jeg kan se på?

Tak for svar indtil videre.

De Amerikanske dåser du søger er efter a sandsynlighed ikke lavet at Tin men af blik evt. fortinnet blik.   Så prøv at lave en søgning med ordne blik emballage, blikvare, dåse.  Alternativt kan du jo også søge her  www.kompass.com

En anden mulighed er at du skriver til det amerikanske firma for at høre om de evt. har en agent i Europa.

Vær iøvrigt opmærksom på at du skal betale punktafgift emballage afgift)  af metalemballage.   se mere på SKATs hjemmeside.

Mvh

Ravn

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)