Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Checkout. osv ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Paa min side har jeg paypal hvor kunderne kan betale med deres visa eller mastercard. Udvikleren som laver siden har spurgt mig om ikke ogsaa jeg vil have Google checkout. Hvad siger i, ville man kunne faa flere salg ved ogsaa at tilbyde Google Checkout? Jeg mener naar nu man har paypal og de kan betaler med deres kort via det hvorfor saa tilføjere flere muligheder?

Det under mig ogsaa naar jeg ser en butik hvor det har , Paypal, HSBC osv som betalingsløsninger. Det burde da vel være nok med en løsning. Kunden kan jo kun bruge en af gangen  ;-)

Hvis jeg havde en aftale med en bank f.eks HSBC ville jeg da fjerne Paypal. Men jeg ved ikke jeg er ny i dette saa hvad siger i, skal man have flere løsninger?

det skal li siges at det er en fransk webshop saa paypal er mere udbredt her end i dk.

Mvh

anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 20:35

jeg tillader mig li at prikke Wink

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 20:44

Du kan ikke oprette dig som bruger hos Google Checkout (som merchant) med mindre du bor i USA eller England. Desværre ikke endnu. Sende google en mail igår og de svarede at de åbner op for resten af verdenen men kunne ikke give et fast tidspunkt

Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:48

Ifølge den store guru, Amino Martin, kan der aldrig være for mange valgmuligheder hvad angår betaling, så alt efter hvad det koster (Google Checkout er vist gratis) så bør man få det implementeret.

Fin side

Held og lykke med forretningen

2og5

Tilmeldt 2. Jul 08
Skrevet kl. 21:07

Hej

Takker Big Smile

Saa behøver jeg ikke at bekymre mig om det paa nuværende tidspunkt saa.

Men hvorfor skal man få de forskellige valgmuligheder implementeret? Selv ville jeg fortrække at handler der hvor de har en bank tilknyttet f.eks HSBC og gaa uden om paypal, google checkout osv.

Naar jeg kan faa en bank med paa den vil jeg da ogsaa have en prof løsning og havde forstillet mig at fjerne paypal.

Kan i forklare mig hvorfor man skal have flere muligheder?

Hvis man bare har en mulighed købe kunden vel alligevel, eller hvad?

Mvh anders

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 19:25

Hej

Jeg vil sige, at det kommer helt an på din forretning, hvilke betalingsmidler du vælger at tage imod - og du har helt ret - man kan kun betale med en betalingsmiddel af gangen - men man skal også have de betalingsmidler, som kunderne gerne vil betale med - sælger du flyrejser til virksomheder kan det være svært at klare sig uden American Express, mens sælger du ringetoner til mobiltelefonen, er SMS betaling måske det rigtige at bruge.

Det som er vigtigt at se på, hvad er det for nogle kunder du har ? Hvad betaler disse kunderne normalt med, når de handler på internettet ? Har du bare en lille smule omsætning, er det billigste er sandsynligvis, at få en aftale med med en bank om at tage imod kort, men indtil du har den volume kan Paypal være en okay løsning. 

Google checkout kan være en god idé, da deres søgemaskine kan trække flere kunder til - men den har også en ret høj pris for at processe transaktionerne.Vurder om du mener at prisen er det værd - evt. find ud hvad det koster at implementere Google Checkout - og prøv at teste det nogle måneder.

Mvh.

Jacob Koch

www.cardcashmanagement.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)