Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du sponsorere præmier til Findroommate.dk´s brugere?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi er ved at forberede nogle konkurrencer her over sommeren til vores brugere. Der kommer til at være nogle forskellige af slagsen, så der er ikke nogle specefikke ting vi går efter.

Så har du lyst til at smide lidt i puljen, og få dit brand ud? Så skriv til mig og vi kan finde på nogle kreative konkurrencer med netop det du har :-)

Glæder mig til at høre fra dig

Mail: Kristian@findroommate.dk

Med venlig hilsen

Kristian Matthes

Findroommate.dk 

Mvh Kristian Matthes

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:48

Ja, jeg har jo tidligere budt ind med en mulig præmie i denne tråd:
http://www.amino.dk/forums/p/57715/350884.aspx#350884

Jeg vil gerne give jer det samme tilbud.
Præmien kan være et maleri med 3 valgfrie farver.
Dvs når de vinder, vinder de retten til at bestemme hvilke farve deres maleri skal laves i.

Jeg maler billederne, når jeg får bestillingen med 3 valgfrie farver, og jeg går så ud fra, at det er jer, der ejer sitet, der betaler mig for malerierne?

Kom til at tænke på, at det kunne være en sjov "gimmic" til at parre roomates. At de har samme stil/ønsker til maleriet. eller noegt - hvad ved jeg. :)

Hvis det har interesse, eller I ønsker at høre nærmere, så skriv til sandiepsdk@yahoo.dk

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 15:13

Sandie Sørensen:
jeg går så ud fra, at det er jer, der ejer sitet, der betaler mig for malerierne?

Som jeg læser det, så søger han nogen, der vil sponsorere en gave til en konkurrence, mod at få noget reklame/branding på sitet retur :-)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 15:48

Netop. Det er den byttehandel der kommer til at være. Ikke noget med at købe præmier.

Men vi er stadig åbne over for ideer og præmier :-)

Mvh Kristian Matthes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)