Hvis det er for at annonce om en vare tror jeg de fleste kræmmere får markedsbogen hvert år, derudover er det ud at besøge kræmmerne på de store markeder, og tag fat i dem derude.
På div. markeders hjemmeside kan du ofte finde en liste over udstillerne. Så har du mulighed for at gøre lidt hjemmearbejde inden du tager ud og besøger dem på markederne.
Er det noget med motor, så tager vi snart på vores første marked, og så er du velkommen til at kontakte os :)
Hvis det er for at annonce om en vare tror jeg de fleste kræmmere får markedsbogen hvert år, derudover er det ud at besøge kræmmerne på de store markeder, og tag fat i dem derude.
Mvh.
Martin
Markedsbogen indeholder stort set alt om kræmmermarkeder og der udsendes løbende opdateringer til dem der har købt den, så måske du kunne købe en annonce i opdateringen.
Jeg køre markede næsten hver weekend. hvad her du, du gerne vil af med da kan være vi kan finde ud af noget. leder nemmelig efter noget nyt jeg kan køre med. du kan fange mig på 21312161 eller phyroxxx@gmail.com