Står og skal til at sælge voks, jeg vil gerne starte med at sælge mærkerne:
American Crew
D:fi
Fudge
ID Hair
OSIS
Osmo Essence
Renati
Sebastian
Er villig til at købe ind for et ordentligt beløb, hvis jeg får en god pris! Nogle der evt. kan henvise/anbefale mig en grossist eller lignende i Danmark eller Tyskland hvor jeg har hørt rygter om at der findes nogle billige grossister der køber direkte fra producenterne.
Har haft lidt kontakt til nogle forskellige leverandører i Danmark, men deres priser har ikke været så seriøse, fx. 98DKK ekskl. moms for en Sebastian voks.
Ville det evt. kunne lade gøre og kontakte hver enkelt producent og spørge mig om de kan henvise mig til en af deres grossister, uden jeg skal købe for fx. 10.000kr af voksen Sebastian.
Hvis i kan hjælpe eller komme med nogle gode priser, så send mig fluks en mail på: nicklasjorgensen@hotmail.com
Du siger at du gerne vil købe stort ind for at opnå nogen gode priser- så er 10.000 ikke meget. Men ring til producenterne og hør hvem deres danske/tyske distributør er.
Du er velkommen til at sende mig en mail, så kan du få mine priser. Men fx. Sebastian voks er noget dyrere end 98 ex. moms. kan du evt. henvise mig til ham som sælger det? For det kunne jeg godt være interesseret i.