Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grossist af voks søges!!!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 28. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, hjælp!

Står og skal til at sælge voks, jeg vil gerne starte med at sælge mærkerne:

• American Crew
  • D:fi
  • Fudge
  • ID Hair
  • OSIS
  • Osmo Essence
  • Renati
  • Sebastian

Er villig til at købe ind for et ordentligt beløb, hvis jeg får en god pris!
Nogle der evt. kan henvise/anbefale mig en grossist eller lignende i Danmark eller Tyskland hvor jeg har hørt rygter om at der findes nogle billige grossister der køber direkte fra producenterne.

Har haft lidt kontakt til nogle forskellige leverandører i Danmark, men deres priser har ikke været så seriøse, fx. 98DKK ekskl. moms for en Sebastian voks.

Ville det evt. kunne lade gøre og kontakte hver enkelt producent og spørge mig om de kan henvise mig til en af deres grossister, uden jeg skal købe for fx. 10.000kr af voksen Sebastian.

Hvis i kan hjælpe eller komme med nogle gode priser, så send mig fluks en mail på: nicklasjorgensen@hotmail.com

NJ&CO

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:53

Hej Niclas,

Min erfaring fra andre brancher siger mig, at du skal have god købekraft for at få den bedste pris.

Derved skal du afgøre om du vil ligge med lager risikoen, og tjene mere pr stk, end at købe dyrere og så have 0 lagerrisiko.

Held og lykke med indkøbende :O)

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:59

Du siger at du gerne vil købe stort ind for at opnå nogen gode priser- så er 10.000 ikke meget. Men ring til producenterne og hør hvem deres danske/tyske distributør er.

Mvh

Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:12

Tror sagtens du kan finde en grossist som sælger voks til dig for +10.000 kr. 

Men self. jo større du køber ind desto lavere er prisen pr. voks.

Fra Albertslund
Tilmeldt 3. Nov 08
Indlæg ialt: 299
Fra  Jafri Media Skrevet kl. 15:26

Problemet med netop sebastian er, at den ikke produceres mere i den store bøtte. derfor skal du være tilfreds med 98 ex moms.. 

Du kan kigge i de andre tråde herinde. Der bliver der løftet sløret for hvem der sælger voks til hvem :) 

Jafri Media - Hjemmesider fra 1598 ekskl. moms. Se mere på jafri.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 22:38

Hej Nicklas.

Du er velkommen til at sende mig en mail, så kan du få mine priser. Men fx. Sebastian voks er noget dyrere end 98 ex. moms. kan du evt. henvise mig til ham som sælger det? For det kunne jeg godt være interesseret i.

Mvh.

Casper.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)