Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hævning i Quickpay - hvor lang tid efter gennemført betaling??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for knap 3 måneder siden solgt en vare på forudbestilling. De har betalt med dankort og nu kommer varen så i morgen hvor jeg kan afsende den. MEN i Quickpay skriver de, at der kun kan gå op til 2 måneder, men er der nogen som har forsøgt sig med dette - altså kan der hæves udover den angivne tid?

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 23:04

du har da ikke andet end et par dage til at hæve beløbet...jeg mener man kan udskyde hævningen, men husker ikke hvor længe...står det ikke på sitet

100 T det er lige os - Alt i transport af maskiner

Udlejning af hoppeborge, sluchice-, softice, popocornsmaskiner

Fra Grenaa
Tilmeldt 1. Apr 07
Indlæg ialt: 516
Fra  Skiftselv din hvidevarer butik på nettet Skrevet kl. 23:20

Hej

Vi har aldrig haft problemer selv med transaktioner som har været reseveret en del længere end i din sag. dog er man vist ringere stillet iht. PBS betingelser vedr dækning på kort o.l. ved først at hæve ordren nu.

Bliv klogere på lager og logistik? Se https://smartpack.dk/viden/

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 07:52

Jo der står lidt i Quickpay, men derfor kan det jo ske man kan hæve yderligere tænker jeg :-)

En gennemført autorisation er juridisk gyldig i 7 dage (jvf. indløsningsaftalen med PBS). Men i praksis vil en autorisation være anvendelig i 2 måneder. Dvs. pengene kan typisk captures (hæves), op til 2 måneder efter autorisation

I  god tid

PBS garanterer (jvf. indløsningsaftalen) at pengene kan trækkes.

Sidste dag

Transaktionen er foretaget for 7 dage siden. Dvs. den sidste dag som PBS juridisk garanterer dækning.

Overskredet

Transaktionen er foretaget for mere end 7 dage siden. Inden I sender varen skal I derfor være sikre på, at pengene fortsat kan captures (hæves).

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)