Jeg har for knap 3 måneder siden solgt en vare på forudbestilling. De har betalt med dankort og nu kommer varen så i morgen hvor jeg kan afsende den. MEN i Quickpay skriver de, at der kun kan gå op til 2 måneder, men er der nogen som har forsøgt sig med dette - altså kan der hæves udover den angivne tid?
Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk
Vi har aldrig haft problemer selv med transaktioner som har været reseveret en del længere end i din sag. dog er man vist ringere stillet iht. PBS betingelser vedr dækning på kort o.l. ved først at hæve ordren nu.
Jo der står lidt i Quickpay, men derfor kan det jo ske man kan hæve yderligere tænker jeg :-)
En gennemført autorisation er juridisk gyldig i 7 dage (jvf. indløsningsaftalen med PBS). Men i praksis vil en autorisation være anvendelig i 2 måneder. Dvs. pengene kan typisk captures (hæves), op til 2 måneder efter autorisation
I god tid
PBS garanterer (jvf. indløsningsaftalen) at pengene kan trækkes.
Sidste dag
Transaktionen er foretaget for 7 dage siden. Dvs. den sidste dag som PBS juridisk garanterer dækning.
Overskredet
Transaktionen er foretaget for mere end 7 dage siden. Inden I sender varen skal I derfor være sikre på, at pengene fortsat kan captures (hæves).
Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk