Jeg går ud fra at "Virksomhed med begrænset ansvar" er den de mener er en SMBA? |
Ja
SMBA
Ja SMBA |
Jeg forstår slet ikke din tankegang. Det vil da virke endnu mere odiøst at en dansk virksomhed som handler med danske kunder, hvad jeg formoder der er tale om skal have et firmanavn hvori der indgår navnet filial af xx ltd. Det er noget som vil vække forundring hos kunder m.v. og jeg kan nævne de første 3 eksempler hvor jeg har involveret i at få nogle Ltd. stiftere over i et dansk ApS fordi de fandt ud af at det var for bøvlet eller gav anledning til problemer. Problemet er bare når man først konstaterer dette når der er skabt værdier i Ltd. I din situation ville jeg enten vælge SMBA'et eller starte op som et I/S indtil I har skabt kapital til at lave et ApS. Det plejer de fleste at kunne skabe på et år eller to. |
Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater Bent Zimmermann
Hehe nu kan du ik åbne et LTD med mindre du har en fysisk adresse i UK og myndighederne kan komme i kontakt med dig der... Så hvorfor mon postboxes er så populære? Og igen der er ingen som kan sælge dig en bank konto i UK. De kan anbefale dig men du skal selv gøre hele arbejdet og der er ingen garanti for at du får en. Det er faktisk det land i verden der er sværest at få en konto i... |
Hvordan forholder det sig med SMBA og skat? Forbliver pengene i virksomheden indtil vi trækker dem ud, og derefter bliver beskattet personligt først, eller er der orndinger eller andet man bør være opmærksom på? Kort sagt, er SMBA skatteteknisk dårligere stillet end ApS? |
Prøv at kikke på denne link http://www.smbaselskab.dk/hvorfor-stifte-smba/ Mener at beskatning er 25 %, samt det at man kan hæve udbytte som det passer en.. Det kan du ikke i Aps
Michael |
NEJ. Ikke i relation til de spørgsmål du stiller ovenfor. Der er en lettere adgang til at lave "løbende" udbytte.
|