På forsiden er der de her 3 bokse, teksten der er i er ret "Gnidret", fordi det er et billede og ikke rigtig tekst.
Siden er meeget u-personlig, hvilket får designet lidt til at ligne et template.. - Gør meget mere ud af at vise hvem i er, - Og for guds skyld VIS hvad i kan, istedet for kun at fortælle om det ;)..
Mangler at få svar på spørgsmålende, Hvem er i?, Hvad kan i? og hvor skal jeg vælge jer?.
- ingen tvivl om, at jeg ikke er den eneste der gider at maje jeres tekst igennem, når man hos andre får klasket et portfolio op i ansigtet over hvad de kan.
Billeder er nemmere og hurtigere at læse. - og siger jo som sagt, meget mere end 1000 ord.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
nu er jeg på ingen måde en proff og kan kun skrive som evt. kundeemne...
Jeg synes siden foroven ser rigtig flot og gennemført ud - men jeg synes det skrappe blå baggrundsbillede med de binære tal (eller hvad man kalder det) er meget forstyrrende. Jeg kiggede uvilkårligt væk, da jeg scrollede ned fordi det flimrede rundt for øjnene af mig og forstyrrede mig i at læse teksten - især under produkterne.
Tillykke med den nye side. Personligt mener jeg som også er blevet nævnt i besvarrelserne tidligere, at designet ligner for meget en template. Jeg synes at skyggen på div id'et bg_container er alt for kraftig, den blå farve på header billedet er alt for kraftig, samt den blå farve i bunden ved tallene er også for kraftig.
Derudover synes jeg at det er underligt at i ikke benytter jer af rigtig tekst, udfra de tre bokse der er i bunden på forsiden. Teksten i boksene er meget gnidret, plus at det giver ikke meget mening for brugerne, at når der er et link med "læs mere her" i boksene, at man ikke kan klikke på det, da det som sagt er et billede.
Den mørkegrå gradient baggrund virker også utrolig tung.
Jeg håber du/I kan bruge min kritik.
Hvis jeg kan hjælpe jer med noget, er I mere end velkommen til at skrive på: nils@np3design.dk
Hav en fortsat god dag
Med venlig hilsen Nils Pedersen NP3Design.com Mobil: 4060 6223
Jeg ville gøre topbilledet en del lavere, så jeg ikke skal scrolle ned, fjerne baggrunden med de binære tal nede i bunden, for at få et mere clean design, og så måske gøre brug af en stille gradient istedet.
Og teksten på de 3 bokse som der er gnidret fordi det er grafik, den skal helt klart laves til rigtige links så i også kan høste lidt google love her også.
Og ja når man har en virksomhed som jeres, især hvor i sælger design, så er det vigtigste for mig, referencer! Jeg gider ikke ikke høre på at i kan det og det, for jeg har prøvet det så tit, at når det kommer til stykket så kan folk ikke en skid alligevel, så få nogle referencer på!
Det er mig meget uforstående hvor I ligger en ikke-færdig hjemmeside online ? Det giver jo ikke megen mening.
Hvorfor ikke istedet at lave en splash/pre-forside, der fortæller at I er igang med at udvikle ny hjemmeside, og at man kan kontakte jer på div oplysinger ?
Det er mig meget uforstående hvor I ligger en ikke-færdig hjemmeside online ? Det giver jo ikke megen mening.
Hvorfor ikke istedet at lave en splash/pre-forside, der fortæller at I er igang med at udvikle ny hjemmeside, og at man kan kontakte jer på div oplysinger ?
Jeg citerer lige Nils, for at vise samme undren, og for at stille samme spørgsmål!.
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau