Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betydning af pagerank?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor stor en betydning har pagerank egentlig for hvor godt en side ranker?

Fra Århus
Tilmeldt 27. Feb 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et spørgsmål mere.

Nølgeord = Det ord jeg gerne vil findes på :)

Kan det skade ens placering hvis man har for mange h2 tags med sit nøgleord.

Hvis man linker ud til mange interne undersider fra 1 side med sit nøgleord er det skidt for den ene side men hvis man nu linker med et billede er det så også skidt hvis alt tagget er et nøgleord? ( her tænker jeg må alt tagget ikke være et nøgleord)

 

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke nogen SEO Nørd. Men prøv at hent SEO-LEX light versionen (gratis ver) af Thomas Rosenstad, den skulle være helt vildt god. Og besvarer de grundlæggende ting i SEO. Hvis du syntes om den kan du jo evt. købe den

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rosenstand*

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

jo flere der linker til dig med din link tekst jo bedre placering har du på google.dk , det bedste er dog det site der linker til dig  skriver en masse tekst på siden der ligger tilknyttet dinne produkter ,   husk ved link kataloger forskellige tekster på linkene og teksten giver ikke lige så godt med giver dog lidt hvis man laver forskellige tekster  , så man kan bare ikke sætte dit link ind 10.000 tilfældige steder og så få høj placering på google.dk

 jeg er også stor fan af thomas Rosenstand og kan kun anbefalde at læse hans bog.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steen

Pagerank har ikke meget betydning for ranking, det er links, linktext, og opbygningen af din side der er afgørende...

Stener:
Kan det skade ens placering hvis man har for mange h2 tags med sit nøgleord

For meget af noget som helst både kan og vil skade dig... det handler om at finde en fornuftig balance... du skal søge at optimere din side til søgemaskinerne i forhold til din søgeordstæthed, og H-tags, men endnu vigtigere skal det være brugervenligt og læseværdigt, ellers mister du hurtigt de besøgende du måtte få, og så er din søgeoptimering stort set spildt...

Stener:
Hvis man linker ud til mange interne undersider fra 1 side med sit nøgleord er det skidt for den ene side

Du skal kun linke til en bestemt side med et bestemt nøgleord, du snakker til en maskine med dine links, og den bliver forvirret hvis du bruger samme linktekst til mange sider...

Stener:
men hvis man nu linker med et billede er det så også skidt hvis alt tagget er et nøgleord? ( her tænker jeg må alt tagget ikke være et nøgleord)

Ja, det skader ikke hvis du tager de forbehold jeg har skrevet om herover, men dine alttags skal helst beskrive hvad der er på billedet... Det er pointen med dem, og ikke at gøre det er reelt et brud på google's retningslinier...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Pagerank har ingen betydning for ranking overhovedet. Dog scorer en hjemmeside med en kombination af høj pagerank, page strength og domain strength billigere point, end en helt ny hjemmeside.

Og der er faktisk lige kommet en ny google pagerank opdatering sent i går aftes d. 27. maj. Meget uventet!

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)