Hej alle, jeg er ved at starte et frokostsandwichkoncept op i en mindre by. Sandwich'ene er ikke nogle smarte fancy opstyltede sager, men blot nogle helt almindelige sandwich, man ville lave derhjemme, hvis man havde tid om morgenen. Fyldet i vores sandwich er dog med hjemmelavet flæskesteg/oksesteg, så det er ikke færdiglavet produkter, men..... helt nede på jorden. Derudover tilbyder vi også levering. Vi har lavet en hjemmeside, som dog ikke er helt færdig, så man kan bestille sin frokost online eller besøge os i vores butik (som vi ikke har endnu). Vi vil selvfølgelig gerne ud til folk medvores koncept, men jeg mangler nogle ideer til, hvem målgruppen også kunne være, udover alle virksomheder i området. Hoved målgruppen er i første omgang "kontorfolket", som nemt har adgang til at bestille online. Dernæst tænker jeg på skoler: mange har en kantine, men udvalget er måske ikke så stort - sandwich 'ene skulle egentlig ikke være til elever, men til lærere og kontor/adm som jo ofte holder frokostmøder osv... Men så går jeg lidt i stå.. Andre idéer? Pft. Helene
|
Altså hvis i har en fysisk butik i indre by, er målgruppen vel alle der er på farten og spiser "fast food". Det er typisk unge og folk der har travlt.
Hva angår virksomheder, så er alle med minimum xx antal ansatte vel potentielle kunder, men tvivler på at I kommer ind der. Mange større firmaer har jo selv kantine osv.
Så var jeg jer, ville jeg helt klart satse på gade publikumet og gøre butikken kendt for byens bedste sandwiches mm... Det er nok der det største potentiale er i første omgang indtil i har et godt ry