Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger produktion af platicposer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg søger en virksomhed der kan producere specielt designet plasticposer. Poserne er alm. mat/gennemsigtig plastic og har huller i hjørnerne. Jeg har pt. selv 2500 eksemplarer, men skal have sikret mig adgang til en løbende produktion inden salget begynder.

Kræver dette indkøb af en ny produktionsmaskine eller kan sådanne blot indstilles anderledes.?

På forhånd tak

Mikkel

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Apr 07
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 11:01

Hej Mikkel

Jeg har tidligere fået produceret special fremstillet plastikposer og det er ikke noget problem og det er heller ikke dyrt du skal bare købe rigtig mange.

Rigtig mange er 5.000 - 10.000 eller mere så er de nede i pris. Da vi fik lavet vores kunne vi vælge tykkelse, bredde, længde og type plast. Vi tog selv nogle billeder med et digital kamera af det vi solgte og det fik vi så trykt på poserne i 2 farverne. der er rigtig mange der laver poser på mål i Danmark men priserne er meget forskellige og det er ikke alle der gider lave små oplag. så det er bare at google lidt og ringe rundt.

Tømrermester i Kalundborg og indehaver af jensstaehr.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:20

Hej

Tak for det. Så må jeg igang med søgning.

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 10:07

Hej Mikkel

Jeg bor i Kina og har kontakt til en posefabrik.

Jeg har selv fået lavet en del ziplock poser i rigtigt god kvalitet med tryk i to farver.

De kan lave alle slags poser efter dit ønske af materiale, tykkelse, størrelse og tryk.

Jeg kan også hjælpe dig med at importere dem til DK.

Hvis du er interesseret så send mig en mail  larskristensen_20@hotmail.com

MVH

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:41

Vi har prøvet at få produceret poser i Kina - dog uden nogen særlig stor succes. Reklamations procenten var simpelt hen for høj , så nu anvender vi DR POSER her i Danmark. Som vi er rigtig glade for - og har ingen reklamationer længere. De holder tingene på lager for dig - og så bestiller du blot mellem 500 - flere tusinde styk ad gangen. Afhængeligt at hvad du har brug for.

Man skal i hvert fald være meget obs på hvordan tingene bliver til hvis man vælger at importere. Da man kan ende med at stå med et parti som ikke er i orden. I så fald skal man have en aftale så man kan få de ødelagte krediteret.

Jeg foretrækker dog at anvende firmaer her hjemme - da man altid kan tage ud og besøge dem og rykke dem i skægget hvis de ikke makker ret :)

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 02:16

Til info, så er Malaysia en anden stor og kvalificeret producent af bæreposer i plastik.

Preferential import afgift til Europa på 3.5% mod 6.5% fra Kina, men der skal naturligvis en vis mængde til, før det bliver til noget.

@ Lars Mathiesen: Producerer DR Poser selv i Danmark? Jeg har i al fald meget svært ved at forestille mig, at de selv producerer non-woven poser (stofposer/messeposer/genanvendelige poser).

Mvh,
Michael

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 07:20

Det er rigtigt at man kan komme til at stå med skægget lidt i post kassen hvis man hjemme fra DK bestiller ting fra Kina, men jeg har nu aldrig haft problemer med denne producent, da jeg bor et stenkast derfra, dog med andre:=(

Som min navne bror rigtigt nok skriver er det da meget bekvemt at ha producenten i DK som oven i købet holder dine vare på lager for dig så du kan hente et par tusinde en gang imellem, det er dog alligevel en dyr løsning hvis man skal bruge et større parti. og som Michael siger   så er det nok de færreste producenter i DK der producere deres egne materialer.

MVH

Lars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 8. Feb 09
Skrevet kl. 07:30

Jeg skal kaste langt, hvis jeg skal ramme dem med en sten, men de ligger indenfor en halv times kørsel, så jeg tjekker så vidt muligt alle produktioner.

Har også fået lavet ziplock poser til en amerikansk kunde hos en kinesisk producent, jeg kender gennem netværk. Kunden var meget tilfreds; kvaliteten var bedre; de fik eget tryk på (mod klar plast før) og sparede 25-30% i forhold til deres normale leverancer.

7, 9, 13 har jeg aldrig haft en dårlig leverance, men jeg tror også det skyldes at jeg (vi i mit tidligere firma) ikke kun kiggede på prisen, men også på anbefalinger, prøver, og generelt hvordan producenten kommunikerer med os. Hvis det kun er enstavelsesord/sætninger på engelsk, så ere det op ad bakke at have et tæt samarbejde.

Det er svært at konkurrere mod et distributionslager i Danmark, selvom kunderne naturligvis betaler en merpris for denne service. Det kan dog lade sig gøre, men hernede fra ville det kræve en del mere administration og sikkert flere omkostninger (+ længere betalingsperiode og risiko). Til gengæld er mine overheads lavere, så på direkte ordrer vil jeg mene at der er >15% at spare herfra

Mvh,
Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:00

Lars:
Som min navne bror rigtigt nok skriver er det da meget bekvemt at ha producenten i DK som oven i købet holder dine vare på lager for dig så du kan hente et par tusinde en gang imellem, det er dog alligevel en dyr løsning hvis man skal bruge et større parti. og som Michael siger   så er det nok de færreste producenter i DK der producere deres egne materialer.

De fleste af dem har jo nok outsorucet produktionen - men i og med at de har tæt kontakt gennem mange kunder til deres fabrik - er det med til at sikre en god kvalitet. Pris mæssigt syntes jeg nu ikke det er så galt igen - kan ikke huske den helt præsise pris.

Men generelt er jeg tiltrukket af at få tingene hjemme fra. :)

Tilmeldt 8. Feb 09
Skrevet kl. 16:11

Lars Mathiesen:
Men generelt er jeg tiltrukket af at få tingene hjemme fra. :)

Det kan jeg godt forstå - det gør det hele lidt lettere.

Lars Mathiesen:
De fleste af dem har jo nok outsorucet produktionen - men i og med at de har tæt kontakt gennem mange kunder til deres fabrik - er det med til at sikre en god kvalitet.

Jeg tror du måske overvurderer deres kontakt til leverandøren. Hvor ofte tror du de tager til Kina i forbindelse med produktionen? Dermed ikke sagt, at kvaliteten fejler noget Smile

Mvh,
Michael

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)