Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der kan lave CMS eller Wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer.

Jeg står og skal have lavet to personlige hjemmesider.

1. Familiehjemmeside. Her skal der blot smides et system op, som du mener passer bedst til mig. Det skal ikke være fint, overhovedet, ikke design, blot så jeg kan smide lidt billeder samt tekst op.

2. Personlig branding hjemmeside. Jeg har casperblom.dk, og det vil jeg gerne udnytte. Jeg vil have en side lidt alá eliassorensen.dk. Der skal være nogle undersider, lidt billeder, tekst og nemt at redigere. Der skal også smides et gratis tema på.

Send gerne mail eller msn: Casperblom@live.dk

Casper.

Fra København
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 00:33

Jeg har sendt dig en mail, glæder mig til at høre fra dig.

Mvh
Brian

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 08:54

Jeg ved, at både Brian Brandt og Anders Saugstrup kan hacke en WordPress til (næsten) alt. Prøv evt. at tage fat på een af dem. WordPress kan i hvert faldt sagtens løfte de opgaver, du beskriver.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 09:20

Hej Casper

Jeg kan anbefale Anders Saugstrup, han er en haj til Wordpress. Han er også god til søgeoptimering og du finder ham på http://www.saugstrup.org/

Han lavede min webside www.billigtisverige.dk og den kører på Wordpress med Neo classic theme.

Oprindeligt havde jeg planlagt at købe hans standard K2 Wordpress løsning, som han havde til 995 kr. Men han fik mig overbevist om at jeg skulle købe et klippekort med 4 timer og at de 2 timer ville gå til at lave websiden. De øvrige to timer kan jeg bruge til andre ting, som dukker op undervejs.

Det har været super at have en professionel sparringspartner og den først måneds Google adsense indtægter dækkede min omkostning til siden.

Siden kommer med alle relevante plug-ins installeret, så det var bare at gå i gang. Jeg bruger SOE all in one plug in og det er super. Jeg ligger i top 3 på mange af de ting der er relateret til indkøb i Sverige. Så hvis man søger på f.eks. Elgiganten Sverige eller Mediamarkt Sverige, så ligger jeg nr. 2 eller 3 på søgeresultatet. Der er også Google analytic installeret så jeg hele tiden kan følge mine besøg og hvilke kategorier der kigges mest på (super værktøj, nu når jeg er gået i gang med at sælge banner på siden)

God fornøjelse.

DBH Kim

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)