Jeg har et website som sælger et folie til at montere over tal og nummere på nummerpladen, det gør at der ikke kan tages billeder af den. Butikken er lavet om fornylig fordi der ikke kom penge nok i kassen. Det syntes jeg er en skam. Jeg ved ikke om jeg skal sælge den eller hvad jeg skal gøre. Står for at skal overtage en virksomhed og har heller ikke rigtig tid til og passe det. For som med alting på nettet skal der jo gøres noget for at det virker. Jeg har kun så jeg kan lave til de gamle nummerplader men vil kunne lave til de nye også. Men syntes ikke rigtig jeg gider. Det jeg gerne vil vide. Hvad tror i sådan en side er værd. Når man ikke kan vise noget særlig indtjening ? Hvad skal jeg gøre bare lukke den ? Give den væk mod og få % af salg Og Ja det virker har solgt det i 3 år uden hverken og være i kontant rabat og hvad de ellers hedder. Og ja S.... det virker inden du smider dig over denne tråd også. |
Glemte og sige at hvis jeg bruger noget ligende 30 min pr dag på reklame kommer der ca 300-400 besøg på en dag. Så måske nogle der havde et andet produkt som er nemt og sælge men svært og lave reklame for så er denne side jo oplagt.