Hej Alle Amino'er Da jeg skal til at starte op med mit eget Web bureau har jeg brug for nogle referencer, derfor tilbyder jeg nu alle jer amino'er et super åbningstilbud, regner med at tage imod 3 ordre, men kan godt blive til flere.. Dette får du: Unikt design (som vi udarbejder i samarbejde med dig) op til 6 undersider Redigerings program (så du let kan ændre teksten på din side) Kontaktformular Pris kun 2500 kroner Meningen er at prisen på dette system skal være 5.000 kroner så derfor er det halvdelen du sparer ved dette tilbud. VI forbeholder os retten til at sotere i de interesset, hvis du er interesseret bedes du skrive her i tråden, i en PM eller til krii08@hotmail.com så vender jeg tilbage til dig. Mvh Kristoffer ps. hvis der er andet du skal havde hjælp til er du også velkommen til at skrive, er meget interesseret i gode refferencer |
Hej
Har lige fundet ud af at jeg ikke så meget at lave de to næste dage så den første kan få en side til kun 1.500 kroner. Selvfølgelig inclusiv det hele som beskrevet herover..
Fortsat god dag..
MvH Kristoffer