Jeg er lige blevet bruger her på siden, og er spændt på at komme igang !!! Mit navn er Jacob Pristed og er 35 år bor i Aalborg Jeg startede i 2002 et EDB-Konsulent firma i Aalborg og omegn. De seneste år er har vi samtidig drevet siden www.OnlineBackup.dk hvor vi hjælper firmaer med backup af deres vigtige data.
Det er dejligt med et sådan forum, da jeg tit kan løbe ind i spørgsmål som iværksætter.
Velkommen til - altid dejligt at se flere fra Aalborg herinde.
Vil samtidigt lige minde om at vi er en flok Aminoer her fra det nordjyske der mødes ca en gang om måneden i Amino Nord, så hvis det lyder interessant er du selvfølgelig velkommen.
Vi skal mødes på mandag kl. 19 (hvis ellers jeg får tilmeldinger nok), og det holdes ude ved Refocus på Revlingebakken 35a.
Vi arbejder stadig med at finde ud af hvad vi på sigt vil med netværket, men vi har mødtes nogle gange efterhånden, og udvekslet erfaringer. Vi har også haft en salgscoach ude og holde et oplæg for os. Normalt mødes vi så vidt muligt en gang i måneden.
Send mig en mail på cj(a)activesoft.dk så holder jeg dig orienteret.
Det er ihvertfald ikke med vilje, hvis ikke vi har reageret på henvendelser
Faktisk har vi snakket om at vi er for få, så vækst i deltagerantallet er meget velkomment! De sidste par stykker som har henvendt sig har spurgt til priser for at deltage. Og ja, det er ikke helt gratis at deltage i Amino Nord. Det koster 20 kr. til kaffekassen hos værten, men det kan selv en trængt iværksætter økonomi vist klare...