Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Intranet løsning?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. May 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle :)

Er der nogen af jer der har kendskab til intranet løsninger?

Vi står og skal investere i et holdbart og funktionelt system, men har ingen ide om hvad et sådan system koster? Og er det muligt at leje et sådan system?

Systemet skal være åbent for 600 brugere, der hver især skal have et login, med mulighed for at tilmelde og afmelde sig events og Møder..

På forhånd tak.. :)

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 15:01

Hej Peter,

Hvis du giver mig et kald, kan vi snakke om det. Vi har det du skal bruge.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 15:03

Hej Peter,

Det kunne klart være noget vi har interesse i at gå nærmere ind i.
Samt være behjælpelig med at finde det system der passer bedst til jeres behov.

Jeg kan kontaktes på 89 938 138 hvis det har interesse.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:11

Vi har tidligere udviklet flere forskellige intranet løsninger. Hvis det kunne være interessant for jer, vil vi meget gerne kigge på at udvikle en custom løsning til jer.

Har i gjort jer flere tanker om hvilke funktionaliteter i har behov for? Er det ikke korrekt hvis jeg antager at der er tale om mere end et passwordbeskyttet bookingsystem?

Hvis du har interesse i at indgå i en nærmere dialog kan du fange mig på 70364036 eller psj@ivaldi.dk

Mvh Peder

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 08
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:15

Du kan en demo på hosted Sharepoint fra mig. 600 brugere kan vi håndtere for ca. 4.500 pr. måned, fuld backup. Det store spørgsmål er om det har de funktioner du skal bruge. Med en demo kan du evt. finde ud af det og vi besvarer gerne dine spørgsmål og hjælper dig igang med at bruge demoen.

Skriv en mail til mig på steen@danskhosting.dk så sørger jeg for demoen.

Catillo, Web der virker!

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 00:05

Hej Peter

PeterRehman:

Er der nogen af jer der har kendskab til intranet løsninger?

JA

PeterRehman:

Vi står og skal investere i et holdbart og funktionelt system, men har ingen ide om hvad et sådan system koster? Og er det muligt at leje et sådan system?

Ca. 10.000 ex moms for udvikling og opsætning + 1 års hostning alt afhængig af hvad intranettet skal indeholde. Årlig leje = webhotel = 1.800 kroner

PeterRehman:

Systemet skal være åbent for 600 brugere, der hver især skal have et login, med mulighed for at tilmelde og afmelde sig events og Møder..

Peter det er der ingen problemer i, kontakt mig venligst på tlf.: 61795118 imellem 10.00-18.00

Du kan evt. skrive til mig via mit firmas hjemmeside, adressen er nederst i dette indlæg

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 02:55

Hej Peter,

Hvis jeg var dig ville jeg kikke på en Exchange løsning da du med en sådan også vil få email, kalender (til møder) og du kan få et hav af add-ons til Exchange.

Selv bruger vi en hosted løsning fra Intermedia.net hvor hver eneste medarbejder har 4 gb storage til emails og public folders! Du kan læse mere på www.intermedia.net.

Mvh

Peter

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 03:26

www.easywebhost.org:
Ca. 10.000 ex moms for udvikling og opsætning + 1 års hostning alt afhængig af hvad intranettet skal indeholde. Årlig leje = webhotel = 1.800 kroner

Er det en fast pris du giver uanset hvordan kravsspecifikationen ellers ser ud? Altså 10.000,- plus/minus et par tusinde...
I givet fald har jeg et system hvor jeg ellers har budgetteret med en programmør fuldtid i tre måneder, plus det løse - så der tager jeg dig da gerne på buddet og accepterer dit prisoplæg.

Peter Skouhus:
du kan få et hav af add-ons til Exchange.

Hej Peter

Kan du anbefale gode business add-ons? Jeg bruger selv Hosted Exchange med Xobni add-on, men hvis du kender flere/andre gode extentions er jeg lutter øre.

Peter Skouhus:
Selv bruger vi en hosted løsning fra Intermedia.net

Jeg bruger også selv Intermedia, og er generelt tilfreds. Særligt deres formidable oppetid, gode informationer om planlagt mulig nedetid og favorable pris gør dem brugbare for mig.
Dog må jeg sige, at jeg synes deres hastighed efterlader lidt at ønske - skyldes nok de er hosted i USA hvilket gør at de virker lidt langsomme her i Danmark.
Dertil har jeg blandede følelser for deres support, de er ikke altid lige hurtige og man skal selv være okay teknisk minded for at kunne forklare dem problemstillingen, samt handle på deres svar. Er man ikke det, vil en løsning med dansk telefonsupport nok være at foretrække. Dog kender jeg intet dansk firma der kan matche deres priser :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)