Hej, jeg er den heldige ejer af domænet webbabes.dk men da jeg ikke ønsker og have det mere er jeg villig til at sælge det. Nogen som har nogle seriøse bud?
Great |
45 kr.
45 kr. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Hej Great. Så vidt jeg kan se er domænet reserveret hos unoeuro i dag, d. 27. maj, selvsamme dag som du skriver denne besked. Nu vil jeg bestemt ikke skyde dig noget i skoene, men sammenholder man det faktum, at registreringsdatoen er i dag, med det, du skriver, så forekommer tilbudet måske knap så troværdigt, og din henvendelse knap så sympatisk. Dbh. Kasper
|
Alt det bedste,
Kasper.
Regfee ;) |
Jeg ved ikke, hvor meget du er inde i lovstof, men det du gør, er ulovligt: https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=29237 §12 stk. 2 |
Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.
Kan du ikke oprette en tråd med alt det du vil sælge istedet for at oprette flere tråde? Eller kunne du gå ind på qxl eller lignende. |
Ramlenaj, eller så kunne du finde et andet forum og bevæge dig rundt i hvis ikke du kan overskue alle de tråde.
F.... |
|
Rolig nu... vi skal alle være her. Men det havde været bedre hvis du havde lavet én tråd med de domæner du vil sælge.
|
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det er det samme hos dk-hostmaster
|