Kære alle dygtige programører med super kendskab til OsCom
Jeg har været lidt frem og tilbage med forskellige programører til min e-shop og fandt endelig én der var super dygtig, hurtig, effektiv og tilmed billig!! Hvor vildt er det?!
Han er nu blevet syg og er ude af spillet i nogle måneder - desværre. Jeg mangler nu én der kan:" fill his shoes".
Jeg ved det bliver svært,men er også sikker på, at der sidder en derude der bare kan sit kram og som er klar på en mellem stor opgave fra mig!
Ja det er en træls situation du er endt i, nu hvor du havde fundet en god og effiktiv programmør.
En af vores programmører har et godt kendskab til OsCom shop, så vi kan godt hjælpe dig indtil din faste programmør er rask og frisk igen.
Du kan sende mig en mail på dvk@redeluxe.dk med dit telefonnummer og hvilken hjemmeside det drejer sig om, så vil jeg kan gerne høre nærmere om opgaven og evt. spørgsmål.
Tak for hurtigt svar. Jeg har fået fat på en og håber det kan blive et godt og stabilt samarbejde... Jeg vil gerne skifte programør, da jeg ikke tør satse på at han kommer på benene lige foreløbig...
Hvis du får lignende problemer igen, så er du velkommen til at vende tilbage, vi har mange som bruger os til fast at stå for deres webløsning og/eller onlinemarkedsføring.