Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det perfekte mlm-univers/mødested/salgs-og indkøbsted !

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen

Jeg har denne her ide, som jeg meget gerne vil have en kommentar på og måske et par extra ideer til !!

Jeg forestiller mig et Virtuelt samfund på Nettet, hvor man udbygger den " indbyggere " med brug af MLM.   Her i denne verden, er der byer hvor du kan shoppe ( netbutikker ), der er steder du kan købe ferier og underholdning ( spil etc ) Der er steder hvor du opnår rabbatter pga vores store antal " indbyggere "  der er netauktioner, et uddannelsested med bibliotet, hvor vi kan udveksle erfaringer og lære nye ting etc.

Alt sammen kender vi jo til i dag, men at lave et sammenfattende " Community " med den flotteste og fantastiske grafiske baggrung ( kan jo meget - se bare børns spil )

Man skal enten være en " indbygger " eller en besøgende, dvs " indbyggerene tjener som i mlm penge af netværkets omsætning og besøgende opnår rabatter ved at handle i deres vens " community ".

Er jeg helt tosset, eller hvad synes I ?

mvh

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 19:38
Ja, er desværre nød til at sige at jeg ikke syntes at ideen er så enormt fantastisk.

Der hvor fejlen ligger, er at du prøver at overføre den fysiske verden direkte til en online løsning med de samme brugsmøsnste, og det gør det faktisk enormt besværligt, og udnytter ovehovedet ikke de muligheder der er online. 

Måden og opbygningen som du beskriver, var faktisk en af de første prøvelser på nettet, og det fejlede af den ene årsag at det overhovedet ikke var smart eller brugervenligt.

Community er godt - men brug de muligheder der er, istedet for at gå 3 skridt tilbage.

Held og lykke med projektet under alle omstændigheder.

Fra Århus
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:55
Tak for dit svar, men kan du ikke uddybe det lidt !

Der hvor fejlen ligger, er at du prøver at overføre den fysiske verden direkte til en online løsning med de samme brugsmøsnste, og det gør det faktisk enormt besværligt, og udnytter ovehovedet ikke de muligheder der er online. 

Hvad er det, der bliver besværligt ?  og hvad kan udnyttes bedre online ?

Måden og opbygningen som du beskriver, var faktisk en af de første prøvelser på nettet, og det fejlede af den ene årsag at det overhovedet ikke var smart eller brugervenligt.

Hvornår blev det prøvet 1. gang og er der ikke sket en enorm udvikling ?   og hvordan kan det gøres mere smart ?

Håber du kan bidrage med lidt mere - det ville være rart - på forhånd tak

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)