Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I lokalsprøjten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding & Lynge
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Klubmodul er et nyt forholdsvist nyt firma, faktisk er det endnu ikke sit eget firma. Vi har udviklet på det som gale i de sidste 7 måneder. Systemet som er et komplet administrationsværktøj for klubber og idrætsforeninger er blevet modtaget med kyshånd hos klubberne. Ligenu er ca 40 klubber begyndt eller begynder snart, at køre med det. Bla store klubber som Hillerød Svømmeklub, Vejle Triton og Slagelse Svømmeklub med flere.

Nu er vi for anden gang nævnt i lokalavisen. Denne gang er det for tommerup svømmeklub.

Læs her om Klubmodul og tommerup

Med venlig hilsen

Jesper

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 20:22

Hej Jesper

Skide flot! Og så på 7 måneder?!

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:41

Hej

Tillykke med omtalen, håber det også hjælper jer fremad.

Jeg er samtidig involveret i tennisklubber, så kan du fortælle lidt mere om hvordan det virker, hvor lang tid det tager at implementere , og ikke mindst pris...

Gennemsnits medlemmer ligger på 500 - 1000 medlemmer.

MVH

Jesper

www.sliknet.dk

Fra Kolding & Lynge
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:21

Hej

Tak. Jeg ved ikke om det hjælper specielt meget fremad med en omtale i lokalavisen for tommerup. Men det er altid rart at se en omtale af ens produkt.

Vi har et par tennisklubber der skal starte op her snart. Bla gilleleje og lyngby. Det der tager længst tid er egentlig at få godkendelse fra PBS til dankort betaling. Det tager typisk 14-20 dage at få den fra PBS. Så det er faktisk den tid det tager at få systemet igang. Vi hjælper selvfølgelig til undervejs med at oprette baner og så videre. Vi har flere videoer liggende på hjemmesiden som også er en stor hjælp.

Hvis du er interesseret så kan jeg eller min kollega da komme forbi og lave en præsentation af klubmodul. De sidste par måneder har vi været landet rundt og præsentere i alle mulige klubber og er da også afsted 2-3 aftener om ugen endnu.. Så sig endelig til. Prisen kan du se her, det er ikke dyrt:-)

http://klubmodul.dk/priser.asp men 300 til 1000 medlemmer koster det 599,- pr. måned og over 1000 medlemmer så koster det 999,-

Referencer: http://klubmodul.dk/ref.asp

Mvh

Jesper

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:30

Hej

Super

Jeg vil give linket videre til de ansvarlige, så håber du får nogle kontakter derfra.

MVH

Jesper

www.sliknet.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)