Hej alle sammen, Jeg har startet hjemmesiden www.sommerhusoroe.dk op, hvor jeg udlejer sommerhuse kun på Orø. Det er ikkefordi Orø er noget specielt, men ingen af de store selskaber virker særlig interesseret i at tage huse ind herfra, der er simpelthen for meget arbejde for dem. Jeg startede i januar i år og har fået nogle huse ind som er interesserede i at blive lejet ud, der har været lidt udfordringer med at få folk til at udlevere nøgler til deres sommerhus, når vi er en ny spiller på markedet og ikke har et navn endnu. Jeg har indtil nu lavet markedsføring via Google Adwords, eget netværk, flyer og facebook og det har da også givet lidt resultat. Jeg har valgt at have andre annoncer fra Google på siden, men ikke for sommerhuse i området. Hvor ser du styrker/svagheder på siden, hvilke ting kan jeg optimere for at det bliver endnu bedre ? Det er ikke meningen at jeg skal leve at dette på noget tidspunkt, hvis det bare kan give lidt ekstra lommepenge er det helt fint. Jeg håber på en masse konstruktiv kritik, så jeg kan få udviklet min hjemmeside yderligere. På forhånd tak Ulrik Rasmussen |
Det ser ud til at du skal have 4 store billeder liggende på forsiden. Men dem har du vidst ikke liggende på din server. Der er tale om image001.gif, image002.gif, image003.gif og image004.gif
mvh Tobias