Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom med ris eller ros til min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen,

Jeg har startet hjemmesiden www.sommerhusoroe.dk op, hvor jeg udlejer sommerhuse kun på Orø. Det er ikkefordi Orø er noget specielt, men ingen af de store selskaber virker særlig interesseret i at tage huse ind herfra, der er simpelthen for meget arbejde for dem.

Jeg startede i januar i år og har fået nogle huse ind som er interesserede i at blive lejet ud, der har været lidt udfordringer med at få folk til at udlevere nøgler til deres sommerhus, når vi er en ny spiller på markedet og ikke har et navn endnu.

Jeg har indtil nu lavet markedsføring via Google Adwords, eget netværk, flyer og facebook og det har da også givet lidt resultat. Jeg har valgt at have andre annoncer fra Google på siden, men ikke for sommerhuse i området.

Hvor ser du styrker/svagheder på siden, hvilke ting kan jeg optimere for at det bliver endnu bedre ?

Det er ikke meningen at jeg skal leve at dette på noget tidspunkt, hvis det bare kan give lidt ekstra lommepenge er det helt fint.

Jeg håber på en masse konstruktiv kritik, så jeg kan få udviklet min hjemmeside yderligere.

På forhånd tak

Ulrik Rasmussen

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 00:14

Det ser ud til at du skal have 4 store billeder liggende på forsiden. Men dem har du vidst ikke liggende på din server. Der er tale om image001.gif, image002.gif, image003.gif og image004.gif

mvh Tobias

Tilmeldt 2. Nov 08
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 00:16
Fra Ølstykke
Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 00:28

Hej Tobias,

Virker det nu ?

VH Ulrik

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 00:46

Ja de virker nu.

Jeg kunne godt tænk mig at lejeprisen stod allerede på oversigten istedet for at man skal ind på hver enkelt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg synes faktisk generelt den er helt ok. Ikke nogen designfest, men når man ser prisen på sommerhusene (har kun kigget på udlejning), så svarer det godt til hinanden. Jeg blev overrasket over hvor billigt det er, og synes også du kan sætte priserne på forsiden - man tror det er dyrt når det er gemt. Derimod ville jeg hellere se flere billeder af husene indefra - i stedet for de lidt for mange oplysninger i det lidt kedelige skema.

Men god side, og jeg har faktisk set en af dine reklamer på facebook og selvom jeg ikke klikkede på den, kan jeg jo huske jeg studsede over det med orø...

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 09:19

TobiasB:

Det ser ud til at du skal have 4 store billeder liggende på forsiden. Men dem har du vidst ikke liggende på din server. Der er tale om image001.gif, image002.gif, image003.gif og image004.gif

mvh Tobias

Jeg ser stadig ingen billeder

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 09:40

Hej Ulrik

Jeg kunne slet ikke finde nogle sommerhuse på din side? .... og jeg prøvede faktisk :-)

Jeg kan godt forstå at folk ikke umiddelbart vil udlevere nøglerne til dig / dine kunder. Jeg er ked af at sige det men jeg synes din hjemmeside virker for useriøs. Du må ikke misforstå mig ... det er ikke dig som person jeg snakker om men din hjemmeside.

Jeg oplever alt for mange og nu også dig ;-) der bare smækker et eller andet op på webben og så kalder det en forretning. Lidt som at prøve at sælge gourmet mad fra en gammel slidt beskidt pølsevogn - den går bare ikke. Det er noget med sinaglværdi!

Da jeg kan forstå at det er en hobby virksomhed kan jeg sagtens forstå at du ikke vil betale i dyre domme for din hjemmeside. Men nettet er fyldt med gratis template til diverse CMS. Google lidt og find dig et template/design som gør dine sommerhus-ejere og -gæster trygge ved at bruge dig som melllemmand.

Når du har designet klar er det tid til at optimere til søgemaskinerne for at tiltrække nogle kunder til siden.

PS.
Den med "en slidt beskidt pølsevogn" var måske lige i overkanten. Det skal kun forstås som konstruktiv kritik.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07

Jeg kan heller ikke se dine billeder, eller finde sommerhusene, kun før/under/efter mv.

I øvrigt fint at du har en side med links til hvad der er på Orø, men jeg ville måske ikke lige linke til www.oroecamping.dk, da de vel egentlig er din konkurrent? Klikker jeg ind på deres side (som er ret indbydende) får jeg ihvertfald mere lyst til at leje en hytte hos dem, end et sommerhus ved dig (nu kan jeg jo så heller ikke finde dem).

Men oplagt at have sommerhusudlejning på øer, som "ekstra lommepenge", de store udlejningsbureauer vælger netop disse fra grundet den høje pris for servicering (de skal jo have en mand til at kontrollere husene på hver ø så)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 13:10

Tak for jeres tilbagemeldinger.

Det undrer mig at nogle kan se boxene på forsiden, mens andre ikke kan  - jeg kan ikke umiddelbart forstå hvad jeg har lavet galt.  Jeg har nu prøvet at lave dem om, så nu skulle det gerne være muligt at se sommerhusene.

Der er flere af jer der nævner design og layout og det er noget der er med i planerne, men jeg vil gerne være sikker på at der er noget forretning at hente inden jeg smider penge i udvikling af hjemmeside. Jeg har tænkt mig følgende:
- Oversættelse til tysk og engelsk
- Søgefunktion
- Standardisering af siderne

Jeg ville også gerne have at billederne automatisk skiftede på forsiden, men mine evner rækker ikke til det.

Når sæsonen er slut vil jeg eventuelt tage kontakt til nogle af jer, for der er ingen tvivl om at I har styr på dette og der er også lidt omkring søgemaskineoptimering der sikkert også kan gøres bedre.

VH Ulrik

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)