Både Dell og Lenovo er normalt søde nok til at hjælpe. Ring og tal med dem. Gerne hvis du har et "stelnummer" som de kan hjælpe dig med at finde på maskinen.
Det er IKKE lovligt at hente windows uanset hvad. Sådan er det bare.
Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk
Hvis du ikke har en installations-cd er du nødt til at anskaffe dig en. Der burde kunne findes nogle på eBay eller QXL. Ved ikke om det er lovligt at låne en CD.
Derudover skal du tænke på, at det er en OEM-licens du har, så derfor skal du nok ringe til Microsoft efter installationen for at få lov til at bruge licensen igen. Så forbered dig på dit svenske, og hav noget at skrive på og med (da du højst sandsynligt skal skrive en ekstrem lang kode ned ;o)
Hvis du ikke har en installations-cd er du nødt til at anskaffe dig en. Der burde kunne findes nogle på eBay eller QXL. Ved ikke om det er lovligt at låne en CD.
Derudover skal du tænke på, at det er en OEM-licens du har, så derfor skal du nok ringe til Microsoft efter installationen for at få lov til at bruge licensen igen. Så forbered dig på dit svenske, og hav noget at skrive på og med (da du højst sandsynligt skal skrive en ekstrem lang kode ned ;o)
Nej, hvis han skal ringe til nogen, skal det være hardware producenten - Dell og Lenovo. Derfra kan et nyt medie skaffes.
Jeg har muligvis et medie til din Dell, lad mig høre hvad model nummer det drejer sig om.
Nej, hvis han skal ringe til nogen, skal det være hardware producenten - Dell og Lenovo. Derfra kan et nyt medie skaffes. Jeg har muligvis et medie til din Dell, lad mig høre hvad model nummer det drejer sig om.
sådan Brian Det kan godt være, at jeg så kan hjælpe med et medie til IBM / Lenovo computerne. Du kan finde model nummer på stationære IBM & Lenovo computere på en lille label ved fronten. Der kunne f.eks. stå 8305-42G .
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn