Hej Amino'er, Jeg har nu i længere tid fulgt med i snakken, mest fordi jeg selv går med iværksætter drømme, og derfor kan nyde godt at andres gode råd og erfaringer.
Dog skriver jeg, i et lidt andet øjemed. Jeg er ansat på et nyåbnet reklamebureau, som er i hastig vækst. Kort fortalt laver vi software og sælger reklamer til dette. Ret hurtigt er vi kommet op på en kundebase som i størrelsesorden er for stor til at vi kan håndtere det via Excel ark. Udover dette, så overlapper nogle af segmenterne også hinanden, på vores forskellige løsninger, hvilket vil sige at vi skal copy/paste oplysninger fra excel ark til excel ark. Dette er allerede et mareridt og bliver ikke mindre, jo flere løsninger vi laver.
Jeg håber det giver bare en lille smule mening, og at I derfor kan anbefale os et godt CRM system, som kan håndtere dette. Vi er kun 3 i virksomheden, men regner med at der springer en 4. på, som sælger her om ikke så længe. Vi har dog kapital til at bruge på et system, så derfor behøver det ikke være et gratis et. På forhånd tak,
Jonas Laustsen |
Hej Jonas,
Der findes mange muligheder, men min anbefaling er klart - sørg for at holde det simpelt som overhovedet muligt!
Jeg bruger til dagligt selv meeho! som jeg bruger til kunde samt projektstyring - det fungerer fint, er simpelt og utroligt gennemført.