Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CRM system

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Østerbro
Tilmeldt 22. Apr 09
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er,

Jeg har nu i længere tid fulgt med i snakken, mest fordi jeg selv går med iværksætter drømme, og derfor kan nyde godt at andres gode råd og erfaringer.

 

Dog skriver jeg, i et lidt andet øjemed. Jeg er ansat på et nyåbnet reklamebureau, som er i hastig vækst. Kort fortalt laver vi software og sælger reklamer til dette. Ret hurtigt er vi kommet op på en kundebase som i størrelsesorden er for stor til at vi kan håndtere det via Excel ark. Udover dette, så overlapper nogle af segmenterne også hinanden, på vores forskellige løsninger, hvilket vil sige at vi skal copy/paste oplysninger fra excel ark til excel ark. Dette er allerede et mareridt og bliver ikke mindre, jo flere løsninger vi laver.


Derfor har jeg været så heldig at få lov til at finde et CRM system til os og få det implementeret i virksomheden. Vi laver som sagt softwareløsninger og sælger så reklamer på disse. Derfor skal man i CRM systemmet gerne kunne gå ind på en kunde og så kunne skrive hvornår vedkommende har snakket med kunden (gerne med et login, så hver bruger en unik og efterlader et automatisk "fingeraftryk" så man kan se hvem der har snakket med hvem og hvornår). Udover det, skal man også kunne se hvilke løsninger man finder relevant for kunden, samt hvilket mediebureau de har. Går man så ind på kontakten på mediebureauet (som er forskellig fra manden ude i virksomheden) vil vi gerne kunne se hvilket produkt denne mediemand sidder med - og når man så trykker på produktet skal vi gerne have kontakten ude i virksomheden. Altså en masse muligheder for krydsrelationer.

Jeg håber det giver bare en lille smule mening, og at I derfor kan anbefale os et godt CRM system, som kan håndtere dette. Vi er kun 3 i virksomheden, men regner med at der springer en 4. på, som sælger her om ikke så længe. Vi har dog kapital til at bruge på et system, så derfor behøver det ikke være et gratis et.

På forhånd tak,

 

Jonas Laustsen

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas,

Der findes mange muligheder, men min anbefaling er klart - sørg for at holde det simpelt som overhovedet muligt!

Jeg bruger til dagligt selv meeho! som jeg bruger til kunde samt projektstyring - det fungerer fint, er simpelt og utroligt gennemført.

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Du kunne prøve at kige på DotNetNuke. DotNetNuke er i sig selv gratis, men der findes en hel del AddOn moduler som er udviklet af 3. part.

DotNetNuke kører under .net, asp2.0 og IIS

www.dotnetnuke.com

Hilsen

Henrik

Tilmeldt 2. Mar 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Sorry, jeg læste dit indlæg som CMS, du kan dog godt få et CRM modul til DotNetNuke

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det skulle have interesse kan vi godt kigge på at lave en specialudviklet løsning til jer.

Det lyder som om det er nogle forholdsvist simple krav i har til systemet, så det vil ikke blive en gigantisk udgift.

Tilgengælg vil det naturligvis være muligt at videreudvikle på systemet efterhånden som nye behov opstår.

 

Hvis du gerne vil høre mere om hvordan vi kan hjælpe dig, kan du fange mig på 70264036 eller psj@ivaldi.dk

 

Mvh Peder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis I vil prøve en gratis løsning så er der et omfattende CRM-udvidelsesmodul til OpenERP. Derudover er der SugarCRM som også er ret populært og kan fås på dansk.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1557
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

hej Jonas,

Kik på en Exchange server løsning. Exchange løsning er hurtigt og nem fordi man kan styre mails, kalender, tasks kunder fra outlook og alle medarbejder kan have adgang til de samme data.

Videre så kan man købe en total outsouced løsning fra forskellige virksomheder, vi bruger intermedia.net fra USA. De står så for driften af systemet og er alt andet lige 100 bedre end os til det. Jeg mener vi betaler USD 9.95 per bruger per måned. Hos Intemedia kan man også installerer Business Contact Manager fra Microsoft som lige er det i har brug for. Du kan læse om den her http://office.microsoft.com/en-us/contactmanager/FX101674171033.aspx

 

Håber det hjælper!

Mvh

Peter

Fra Randers
Tilmeldt 1. Mar 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas

Prøv at kigge en gang på b2bCRM http://www.b2bcrm.net/dk

Jeg har selv brugt på et tidspunkt, og fandt det meget fleksibelt, og meget brugervenligt.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas Laustsen du kunne jo også prøve Postbook ERP, det har virkelig det hele, CRM, ERP og økonomistyring. også er det gratis, og kan afvikles under alle systemer.

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jonas

Hvis I ikke finder en løsning, som passer til Jeres behov, så vil vi med glæde bygge en skraddersyet løsning til Jer. Det kan måske være en god ide men en simpel skraddersyet løsning, da I ikke kræver det store af Jeres CRM. Derudover plejer vi, at kunne klare opgaver til en fornuftig pris - alle hos os brænder for det de laver!

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)