Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Så er jeg klar til at "stå for skud" med min hjemmeside. Positive og negative kommentarer modtages med lige stor glæde, da tingene kun kan blive bedre ved at få nogle friske øjne på den.

Hjemme siden kan ses her: Fusion-it's hjemmeside.

På forhånd tak!

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 21:32

Hej Jesper

Første indtryk:

• menneskerne uden ansigt er lidt uhyggelige .... ikke imødekommende!
  • den stærke grønne farve ved "kontakt os" falder uden for resten af farvevalget
  • logo og teksten "Fusion-IT" passer heller ikke helt med baggrunden
  • der kunne sagtens være nogle billeder i selve content delen .... det er lidt for teksttungt ....... godt med meget tekst for søgemaskinerne ....... vi mennesker kan nok godt bruge et par billeder ;-)
  • der kan arbejdes meget med dine overskrifter og title-tags for synlighed i søgemaskinerne
  • fedt at man på alle sider kan kontakte jer
  • du har flere URL´er til samme side - www.dinside.dk og www.dinside.dk/index.php ..... ja og endnu en www.dinside.dk/index.php/index.php .... ja faktisk kan jeg blive ved med at skrive index.php efter dit domæne ..... her slå CSS filen ikke igennem ..... du skal helt klart skynde dig at bruge dette modul til din Joomla side: sh404sef

Du må ikke læse denne tekst som en nedsabling af din nye hjemmeside. Det lyder måske meget negativt alt sammen - men det er bestemt ikke ment sådan. De første punkter om farvevalget er jo ret subjektive - så dem kan du springe op og falde ned på ;-)
De andre fejl med dublicate contente skal du efter min mening skynde dig at rette.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55

Hej Morten,

Først og fremmest tak for den ekstremt konstruktive kritik. Ser det absolut ikke som en nedsabling. Som jeg skrev i det originale indlæg, er det altid super med friske øjne på ens side når man nu har siddet og stirret sig lidt blind på den.

Top banneret mangler klart noget arbejde. Må nok overveje om de stiliserede personer ikke skal helt væk og afløses af noget andet.  Det samme med farverne på menu/content blokkene, de skal mere i tråd farvemæssigt.

Billeder - kan kun sige ja, det skal til på siderne, så der er lige et mindre projekt :-)

Jeg har slet ikke kommet til optimeringen på title tags, overskrifter osv. endnu, det er næste projekt (ind imellem alle de tusinde andre projekter).

Tusind tak for feedbacken!

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 13:50

God arbejdslyst

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra Thisted
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 08:40

Hej Jesper,

Jeg kan slutte mig til noget af det der bliver sagt, men som almindelig lægmand synes også at det er et ok site.

Det jeg er mest imponeret over som ny på amoni er hvor meget god feedback folk kommer med. Helt fantastisk må jeg sige...

God arbejdslyst

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51

Hej Peter,

Tak for dit review, der er helt sikkert meget der kan bruges, både nu og fremadrettet. Og kan kun tilslutte mig at det er ganske fantastisk at man kan få en "konkullega", til at bruge 15 minutter af sin tid, blot fordi man spørger på Amino.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)