Hej Amino'er, Så er jeg klar til at "stå for skud" med min hjemmeside. Positive og negative kommentarer modtages med lige stor glæde, da tingene kun kan blive bedre ved at få nogle friske øjne på den. Hjemme siden kan ses her: Fusion-it's hjemmeside. På forhånd tak! |
Hej Jesper
Første indtryk:
- menneskerne uden ansigt er lidt uhyggelige .... ikke imødekommende!
- den stærke grønne farve ved "kontakt os" falder uden for resten af farvevalget
- logo og teksten "Fusion-IT" passer heller ikke helt med baggrunden
- der kunne sagtens være nogle billeder i selve content delen .... det er lidt for teksttungt ....... godt med meget tekst for søgemaskinerne ....... vi mennesker kan nok godt bruge et par billeder ;-)
- der kan arbejdes meget med dine overskrifter og title-tags for synlighed i søgemaskinerne
- fedt at man på alle sider kan kontakte jer
- du har flere URL´er til samme side - www.dinside.dk og www.dinside.dk/index.php ..... ja og endnu en www.dinside.dk/index.php/index.php .... ja faktisk kan jeg blive ved med at skrive index.php efter dit domæne ..... her slå CSS filen ikke igennem ..... du skal helt klart skynde dig at bruge dette modul til din Joomla side: sh404sef
Du må ikke læse denne tekst som en nedsabling af din nye hjemmeside. Det lyder måske meget negativt alt sammen - men det er bestemt ikke ment sådan. De første punkter om farvevalget er jo ret subjektive - så dem kan du springe op og falde ned på ;-)
De andre fejl med dublicate contente skal du efter min mening skynde dig at rette.