Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martins fødselsdag *TILLYKKE*

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

> Men kører du ikke JEEP Mikkel? Hvor bliver de egentligt produceret?

Jo, sådan en har jeg også - og den ER produceret i USA. En V8 med 5.2 liters moter ER nu meget sjov en gang imellem. Den har en god lyd :)

Men jeg kører nu mest selv i min Mercedes. Jeepen er "konebilen" her i huset.

Der er nu EN Amerikansk bil jeg rigtig gerne ville have - det er en Tesla Roadster. Det er sgu den mest cool el-bil i verden! Og så koster den næstenb kun det halve af en Porsche her i landet ... hvis ellers man kunne få den leveret

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg så en udsendelse om dem, tror det var i sidste uge, og lurede lidt på deres hjemmeside...

Det er helt sikkert fremtiden, de kører ret hurtigt, og 3-400 km på en "optankning"
Men kun 50 eksemplarer regner de med at levere til Europa mener jeg det var...

Gir du en tur når du har købt den? Stick out tongue

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9717
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, Tesla'en kører lynende hurtigt. Jeg har set tests hvor den løber fra både Lotus Elipse (benzinmodellen som den er bygget på), Porsche og andre sportsbiler.

Men det er stadig kostbart med elbiler. Batterierne holder ikke så længe, de er tunge at lade op, og et nyt sæt batterier koster over 100k. Men der skal nok snart komme flere fede elbiler, når producenterne begynder at forstå, at der er andre end bil-hadere der gerne vil have sådan en fætter, hvis bare den er fed nok

Fra Wien
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvem er "Martin", og hvorfor ønsker vi tillykke?

 

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin er Amino's stifter alias Martin Thorborg, og vi siger tillykke med de 39 år forleden...

Og velkommen til dig!

 

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Wien
Tilmeldt 27. May 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifølge Martins profil er han "serieiværksætter". . . Er han en form for internet-kendis?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Pank:
Er han en form for internet-kendis?

- man blev nok for alvor opmærksom på ham, da han fik omkring en milliard for Jubii...

mvh Hans

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)