Emne: Toppræstationer For Selvstændige Og Topledere Ja, som bekendt er der jo mange veje, der fører til Rom. Martin Thorborg, du har resultaterne, Claus Møller har resultaterne og en masse andre, så i sidste ende må man vel vælge, hvem der inspirerer een mest. Før jeg kender dig ihjel med hvem jeg er og hvad det jeg tilbyder er godt for, så vil jeg lige ligge et par appetitvækkere ud her for du kan vurdere, om det er noget, der stimulerer din nysgerrighed. Jeg har lige boet og arbejdet 5 år i SydCalifornien, så du får det lige på Engelsk: Quotes: "Everything you ever really wanted is already right here where you are and make no mistake about it" - Bo Laursen, CPCC "When you don''t take time to get to know your most challenging feelings and emotions as you encounter life, they run your life and shrink you." - Bo Laursen, CPCC Jeg er internationalt certificeret i co-aktiv coaching for selvstændige og topledere. Min co-aktive coaching handler om at gå et spadestik dybere i kendskabet til dig selv. I dette lag opdager vi sammen dine dybereliggende værdier. Værdier er ikke noget statisk, idet de opstår og skifter hele tiden, ligesom alt muligt andet i livet er i konstant forandring. Det interessante ved dybereliggende værdier er den kraft, de har. F.eks. viser erfaringer, at blot en af disse ubevidste værdier har så stor kraft , den kan fordoble omsætningen i en mindre virksomhed eller finial af en større virksomhed. Når lederen oplever et sådant skift, så sker der hurtig ting og sager, derfor er min målgruppe hovedsageligt topledere og selvstændigt erhvervsdrivende. Skulle du have nogen spørgsmål er du velkommen. Seriøst interessede selvstændige og topledere tilbydes en prøve session. Men det hele starter ofte med et spørgsmål, så hvis du har noget på hjertet, så stil mig gerne et spørgsmål. Jeg har lidt travlt, så måske kan jeg ikke lige svare med det sammen, okay ? Med venlig Hilsen, Bo Laursen Certified Professional Co-Activ Coach - IT COULD CHANGE YOUR LIFE - www.thecoaches.com |
Top-præstationer For Selvstændige Og Topledere
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)