Vi fik en fin omtale i P2+ i går ved middagstid. Indslaget handlede om portræt-maleri, som vi jo laver til særdeles attraktive priser. Efter udsendelsen kom vores link på hjemmesiden her: http://www.dr.dk/P2/p2plus/tema/20060804160144.htm Indslaget blev indledt med en fin beskrivelse af vores virke indenfor portrætmaleri, og én af ejerne fik lejlighed til at svare på tre seriøse spørgsmål. Det hele gik rigtig fint. Så skulle man tro, at ordrerne automatisk begyndte at rulle ind....... Men ak. Vi har haft i alt 10 hits fra DR, og den eneste telefoniske henvendlese kom fra en økonomisk trængt dansk portrætkunstner, der gerne ville vise nogle af sine værker frem. Jeg må indrømme, at jeg er noget skuffet over responsen, men det viser jo blot, at PR-arbejdet er hårdt og slidsomt, og at lykken ikke er gjort med en enkelt fin omtale. mvh Hans |
...kan vel skyldes at P2 har et forholdsvis snævert publikum, der typisk ikke lige er dem der springer tjuhej til nettet for at se hvor man køber? At det er sendt i frokostpausen, gør det vel heller ikke bedre?
Er sikkert alverdens modeller for den typiske P2 lytter, men tror at det er der at hunden ligger begravet.
Men 10 hits - det er sq ikke meget - mon ikke at der kommer mere, efterhånden som siden bliver indekseret? Stadig Øv efter god omtale i statsradiofonien.
Held og lykke med projektet under alle omstændigheder - absolut fornuftige priser, så det kan da ikke være der at hunden ligger begravet.