Hej kære Seo eksperter! Jeg har knoklet med linkbuilding på vores side, og det har resulteret i at vi er røget fra s. 4 - 5 op til nr 1 på s. 2. Personligt er jeg overrasket over at det er gået så forholdsvis stærkt, er er egentlig godt tilfreds med det. Men som vi alle ved, så er det i realiteten ligegyldigt hvis jeg ikke ligger på side 1, jeg forsøger stadig med linkbuilding, men jeg synes ikke rigtig at det giver det næste hop til s. 1. Er der nogle eksperter herinde, som kan give mig nogle tips til hvordan jeg kommer på side 1. Har det evt noget med programmeringen af siden og gøre?, er det evt fordi der mangler nogle titler eller metatags? Eller en hel tredje årsag? I så fald hvis det er nogle af de overstående ting, hvor og hvordan kan jeg få det optimeret? På forhånd tak!
|
Hej
Et hurtigt bud - så vidt jeg kan se bruger du slet ikke overskrifter på din side (<h1> - <h6>)
En god opbygning af teksten med gode overskriftyer er meget vigtigt. Overskrifter, brødtekts, metadecription og titletag skal gerne laves på en måde så de til sammen giver "det rigtige billede" af hvad siden handler om