Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør I ved den stundende højtid/jul?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Odense SØ
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange måde at give gaver på, jeg valgte at indkøbe 1 dåse 2,9 kg quality street og 3 fl. god rødvin til mine rigtig gode kunder, det kostede ca. 500 kr. pr. kasse, men den har jeg så rigeligt fået ind i ekstra ordre. Det kan godt betale sig ikke at vise man er nærrig. Man må jo give gaver op til 500 kr. uden at skattefar kommer efter os. Tænk sig selv mine kunders familie kan huske firmaet der gav en god gave, mit problem er nu bare hvad skal det blive i år. Jeg vil nemlig finde noget for voksne og børn der kan bruges/spises.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:35
Dato: 08-08-2006 12:30:43 Forfatter: Boje

Jeg vil nemlig finde noget for voksne og børn der kan bruges/spises.

..... jamen det er jo hele TRE ting.....

mvh Hans

Tilmeldt 8. Jul 06
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:24

Hej

Personlig syntes jeg, at det at få en julegave fra arbejdsgiveren er = omtanke, så betyder det mindre hvad det er.

Jeg syntes at det bliver for upersonligt, hvis de selv skal vælge gaven. En ting skal man blot huske, hvis man vælger, at give nogen former for kontanter (jule bonus m.m.) forpligter det også de andre år, da medarbejder i fremtiden ville forvente det hvert år. Har nogle uheldige eksempler på dette område.

Mange hilsner

Jennifer Jensen

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 15:34
Vi gør ikke noget i år... vi er 3 mennesker.. jeg sidder i Sæby, nordjylland, min medejer bor på Sjælland og vores webmaster bor i Vejleområdet. Så vi er godt spredt, men måske det bliver til en sommerfest til næste år i stedet .-)

Den bedste julegave tror jeg at jeg fik sidste år til jul... et pænt-indpakket katalog fra fjellräven (staves det mon sådan), sammen med en besked om at der blev lavet en samlet ordre og vi kunne vælge for et bestemt beløb! Fedt! jeg har nu en super lækker vinterjakke til de næste kolde vintre! :-)

En af vores kunder i boghandlen hvor jeg arbejder bestilt et år til jul 10 eksemplarer af bogen "hvem har flyttet min ost" og jeg vil da sige at har man erhvervsfolk som kunder så er det en rigtig god julegave at give :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 19:40
Jeg fik 5 kg nødder sidste år, vi var grønne i hovederne af at tygge et par måneder efter
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)