Hej John Hvis du kunne være interesseret i et samarbejde, så har jeg en rigtig god ide men mangler it evnerne og tiden til at udføre det alene. Opbygningsmæssigt er det et bibliotek over en varegruppe der eksisterer i ca 1000 forskellige versioner og som henvender sig til ca 2% af verdens befolkning. Dvs biblioteket skal indeholde billede og vareinfo som vi skaffer, og så skal det være muligt for brugeren at skrive en kommentar. Det vil være særdeles brugbart at tilknytte et messageboard. Al info er tilgængelig på nettet men man skal besøge et hav af sider for at få den fornødne info Jeg har prøvet at søge på google men har kun fundet een side der forsøger sig med et tilsvarende bibliotek men det indeholder kun ca 50 varer, og er skrevet med en næsten ulæselig tekst. Den absolut mest oplagte dot com adresse er ledig. Send mig en PM hvis du kunne være interesseret i et samarbejde. Mvh Mr. A
|
Hej John.
Vi har netop færdigudviklet 2 spændende hjemmesider, begge er med rigtig gode indtjeningsmuligheder, vi mangler en ildsjæl som kunne tænke sig at arbejde med dem, og være med til at bygge forretningen omkring dem om. Kunne det være dig?
Send gerne en pm.
Mvh
tastettilbud.dk