Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Svingende omsætning i sommerbutik

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis man har en sommerbutik, eksempelvis en isbod. Er vejret absolut altafgørende for om man tjener gode penge eller ingen penge.

Tjener man ingen penge er det ærgeligt og man må leve af det man har eller have en stor kassekredit.

Tjener man mange penge har man ingen muligheder for at gemme penge til dårlige tider, man skal betale høj skat af dem og afbetale en kassekredit med resten, hvis der overhovedet er det efter den høje skat.

Det bedste man kan gøre er at investere i inventar og udvidelse af butikken. Efter min mening.

Jeg syntes dog der burde være et alternativ, som foreksempel at kunne gemme til dårlige tider eventuelt ved en bestemt bankkonti hvor man endnu ikke har betalt skat af beløbet. Den dag man så skal hæve pengene skal man så betale en skat der passer til den årlige indkomst.

Er jeg på helt galt spor her? Noget jeg har overset? :)

Tilmeldt 16. Mar 08
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 15:09
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:

Jeg syntes dog der burde være et alternativ, som foreksempel at kunne gemme til dårlige tider eventuelt ved en bestemt bankkonti hvor man endnu ikke har betalt skat af beløbet. Den dag man så skal hæve pengene skal man så betale en skat der passer til den årlige indkomst.

Er jeg på helt galt spor her? Noget jeg har overset? :)

Prøv at kigge på virksomhedsskatteordningen (VSO)... Den fungerer præcist som du ønsker.

Se f.eks. startvækst...

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 15:24
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

fantastisk hjælp, helt genialt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)